1

تصادف مرگبار در گردنه حیران

  • کد خبر : 167163
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد راننده منجر به سقوط یک دستگاه سواری پیکان به داخل دره شد که در اثر این حادثه دو تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد راننده منجر به سقوط یک دستگاه سواری پیکان به داخل دره شد که در اثر این حادثه دو تن جان خود را از دست دادند.

 

سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه سواری پیکان که در محور کوهستانی اردبیل به آستارا در حال حرکت بود در منطقه حیران استان گیلان به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر اصلی منحرف و به داخل دره با عمق ۵۰۰ سقوط کرد.

 

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در اثر این حادثه دلخراش متأسفانه راننده و سرنشین خودروی پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند، افزود: در این حادثه یک نفر نیز به شدت مجروح شد که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در حال حاضر مراحل درمانی را طی می‌کند.

 

وی افزود: مساعد بودن شرایط آب و هوایی از یک سو و خلوت بودن جاده‌ها کوهستانی در بعضی از ساعات باعث می‌شود که رانندگان با سرعت‌هایی بیش از حد مجاز در جاده‌ها تردد نمایند و این سرعت‌های غیرمجاز نیز باعث بروز بسیاری از حوادث و تلفات جاده‌ای می‌باشد.

 

سرهنگ رستگار ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه از تمامی رانندگان خواست که با حفظ سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها از بروز حوادث مشابه جلوگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر