6

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه شاخص پژوه و دانشگاه سوره

  • کد خبر : 167167
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۰

براساس تفاهمنامه امضا شده فی مابین دانشگاه سورهو پژوهشگاه شاخص پژوه، روابط علمی و پژوهشی این دو مرکز علمی-پژوهشی توسعه می یابد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، در این تفاهم نامه که به امضای دکتر امیر محمود زاده به عنوان رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه و دکتر محمد روشن به عنوان رئیس دانشگاه سوره رسید، بر همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی و آموزشی دو طرف تاکید شده است.
در این تفاهم نامه بر ایجاد زمینه همکاری های مشترک در زمینه های علمی ، پژوهش، آموزشی و با بهره گیری از توانمندی های طرفین در زمینه های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، امور آزمایشگاهی و کارگاهی تاکید شده است.
گسترش همکاری های فی مابین در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت توسعه ای و راهبردی و فراهم کردن زمینه مطالعات و برگزاری کنفرانس و سمینار و همایش و خدمات مشاوره ای، نظارتی و تعریف و مشارکت در اجرای پروژه های دو طرف از دیگر مفاد این تفاهم نامه مشترک است.
در این تفاهم نامه همچنین بر استفاده متقابل از ظرفیت های علمی، تالیف و ترجمه مراجع و کتب ، انتشار مقالات علمی، تهیه بانک های اطلاعاتی موردنیاز و تامین خدمات پشتیبانی در حوزه های علمی و پژوهشی تاکید شده است.
گفتنی است براساس تفاهم نامه صورت گرفته مقرر گردید دو طرف زمینه های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه را اجرایی کنند و نمایندگانی از دو طرف پیگیر اجرای تفاهم نامه در حوزه های مختلف باشند.
همچنین این تفاهم نامه برای مدت سه سال به امضا رسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر