3

نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی انتخاب شد

  • کد خبر : 167270
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد.

امروز جلسه‌ای با حضور مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه و پائولو آلوز سرمربی پرتغالی برگزار شد. در این نشست آلوز نیازهای خود را برای انجام کار مقتدرانه در فصل آینده لیگ دسته اول اعلام کرد. در این جلسه همچنین اسکندریان به عنوان نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه و قائم مقام مالک باشگاه نساجی انتخاب شد.

مهدی پرهام و صادق درودگر مالک و مدیرعامل باشگاه نیز به عنوان دو عضو دیگر هیات مدیره نساجی انتخاب شدند. بر این اساس قرار شد در روزهای آینده دو نفر دیگر به جمع هیات‌مدیره اضافه شوند تا اعضای ۵ نفره هیات مدیره مصوب شود.

پرهام مالک باشگاه اجرایی شدن تصمیمات را منوط به جلسه روز پنجشنبه با مسئولان استانی مازندران موکول کرد تا پس از نهایی شدن خواسته‌هایش ساز و کار لازم را اجرایی کند.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی بود و قرار شد با یک کار تیمی و هماهنگ تیم نساجی بزرگ را پس از سال‌ها مصوب کنیم.

وی در مورد شرکت کردن نساجی در جام حذفی گفت: قرار است با سرمربی تیم مشورت کنند و گزارش خود را به هیات مدیره بدهند تا اگر حضور در جام حذفی بر روی تیم ما تاثیر منفی نداشت در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر