2

عده‌ای سعی می‌کنند توفیقات ورزشی را تخطئه کنند

  • کد خبر : 167283
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

هر موقع همکاری و یکدلی وجود داشته نتایج بهتری به دست آمده است و این مورد را در بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان شاهد بودیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: عده‌ای سعی می‌کنند توفیقات ورزشی را تخطئه کنند که البته این موضوع در هر بخشی از جمله ورزش وجود دارد.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ایران در بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار کرد: خوشبختانه کاروان دانشجویی ایران توانست با ارائه یک عملکرد خوب دو پله نسبت به بهترین عنوان‌مان در یونیورسیادها رشد داشته باشد و امیدوارم در دوره‌های بعد این روند ادامه داشته باشد و شاهد گام‌های بلندتری باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هر موقع همکاری و یکدلی وجود داشته نتایج بهتری به دست آمده است و این مورد را در بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان شاهد بودیم. امیدوارم این یکپارچگی و همدلی در همه شئون و عرصه‌ها بویژه ورزش اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه باید ورزش در دانشگاه‌ها بیش از پیش گسترش یابد گفت: جامعه دانشگاهی ما نیاز دارد که در یک فضای شاداب و پرنشاط فعالیت کند و این فعالیت‌های ورزشی نباید فوق برنامه بلکه باید به عنوان فعالیت اصلی در دانشگاه‌ها مد نظر قرار گیرد چرا که هر وقت دانشگاه‌های ما بانشاط‌تر می‌شوند، تولیدات از نظر کیفی و هم از لحاظ کیفی افزایش خواهد داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال ۹۴ توفیقات بزرگی برای مردم ایران و دولت اتفاق افتاد از جمله در عرصه دیپلماسی که توفیقات شگرف و سترگی نصیب ملت ایران شد و جا دارد به قهرمانان هسته‌ای که در مذاکرات حضور داشتند، تبریک بگویم. همچنین در حوزه ورزش نیز شاهد توفیقات خوبی بودیم که این متعلق به من یا ما نیست بلکه همدلی در جهت ایجاد یک فضای خوب، غیر رادیکال و غیر سیاسی بوده است که بر ورزش ما حاکم شده است. البته بخش‌هایی هم این توفیقات را تخطئه می‌کنند که اشکالی هم ندارد چرا که در همه حوزه‌ها از جمله ورزش این گونه موارد وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: دوستانی هم که مخل هستند و توفیقات ورزش ایران را تخطئه می‌کنند، باید ورزش کنند تا بدن‌شان سالم شود چرا که به دنبال آن عقل‌شان هم سالم می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167283

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر