1

هنوز درخواست استعفا به دستم نرسیده است!

  • کد خبر : 167314
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

هنوز درخواست استعفا به دستم نرسیده است!

رییس کمیته داوران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون از استعفا برخی اعضای این کمیته اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در خصوص مصاحبه برخی از اعضای کمیته داوران گفت: صبح امروز شاهد مصاحبه برخی از اعضای کمیته داوران مبنی بر استعفا از حضور در کمیته داوران بودیم که تا این لحظه بنده به عنوان رییس کمیته هیچگونه درخواستی به دستم نرسیده است.

وی ادامه داد: در واقع وقتی شخصی قصد استعفا دادن دارد باید به جای مصاحبه در رسانه ها، بطور مکتوب درخواست خود را به کمیته ارائه کند تا مورد موافقت قرار بگیرد. البته بار دیگر تاکید می کنم که تاکنون هیچگونه نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده و حتی بطور شفاهی هم این موضوع بیان نشده است.

رییس کمیته دوران افزود: به هر حال این موضوع از سوی اعضا بطور اشتباه در رسانه ها عنوان شده و ما در کمیته داوران از حضور این افراد استقبال می کنیم اما اگر تصمیم جدی در این خصوص گرفته شده باشد، گزینه های زیادی از بین داوران بین المللی در اختیار داریم تا در اولین فرصت نسبت به جایگزین کردن آنها اقدام کنیم.

اصفهانیان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر همه اعضای کمیته داوران از بین داوران بین المللی هستند و تنها از دکتر شیرازی به عنوان رییس هیات فوتبال استان تهران که از داوران ملی اسبق کشور است درخواست همکاری داشته ایم.

وی همچنین درباره کلاس های توجیهی پیش فصل داوران لیگ های مختلف گفت: کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر که همانند چند سال اخیر به بهترین نحو برگزار شد و کلاس توجیهی داوران لیگ برتر بانوان هم تاریخ آن مشخص شده است. همچنین کلاس توجیهی داوران لیگ های یک، دو و سه در حال برگزاری هستند که در بین آنها کلاس استان همدان به پایان رسید، کلاس توجیهی داوران در استان فارس از امروز آغاز شد و کلاس های توجیهی داوران در استانهای البرز و مشهد هم به ترتیب در هفته آتی برگزار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر