2

پاسخ رسمی فیفا به استعلام استقلال درباره پروپیچ

  • کد خبر : 167330
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به نامه باشگاه استقلال مبنی بر عقد قرارداد با پروپیچ مهاجم اهل کرواسی این باشگاه سرانجام به این استعلام پاسخ داد.

نامه ارسالی از سوی فیفا ۳ بند دارد و عقد قرارداد با این بازیکن را منوط به تشخیص تی ام اس (سیستم جهانی نقل و انتقالات) دانسته است.

در بند اول نامه اعلام شده طبق قوانین نقل و انتقالات بازیکنی که در خارج از زمان قانونی پنجره نقل و انتقالات قصد جابجایی داشته باشد، مجاز به این امر نیست مگر در برخی استثنائات. اما در بند ۲ توضیح داده شده با توجه به اینکه هر دو باشگاه برای این انتقال با هم تفاهم دارند این جابجایی «به نظر می‌ تواند صورت بگیرد». در نهایت در نامه اعلام شده باشگاه استقلال بعد از ثبت قرارداد این بازیکن درخواست آی تی سی (رضایتنامه بین المللی) کند و آن را در سیستم تی ام اس بگذارد تا در نهایت آنها در این باره تصمیم بگیرند.

کارشناسان بخش نقل و انتقالات فیفا با توجه به نامه مفصل استقلال و توضیح دقیق این مساله، به بررسی پرونده خواهند پرداخت و در صورت اینکه مشکل خاصی نباشد، این بازیکن می‌ تواند در لیگ ایران به میدان برود. با توجه به اینکه در موضوع مارتین موتومبا جنجال بزرگی رخ داد و باشگاه های بسیاری درگیر این ماجرا شدند، سازمان لیگ‌برتر فوتبال ایران نهایت سخت گیری را در این زمینه خواهد کرد.

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر