2

زاکانی تکذیبیه صالحی را تکذیب کرد

  • کد خبر : 167394
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

زاکانی گفت: صالحی در جلسه‌ای که من و تعدادی از نمایندگان در آن حاضر بودیم به ما گفتند که “بروید دعا کنید تا آمریکایی‌ها مسیر مذاکرات را به هم بزنند”/ آن نمایندگان را به محضر ایشان می‌برم تا به خاطر بیاورند که آن نکات را در مورد توافق خود ایشان گفته‌اند


علیرضا زاکانی در گفتگو با فارس، با اشاره به تکذیب اظهاراتش از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: آقای صالحی در سخنرانی خود نگفتند که دعا کنید تا توافق حاصل نشود بلکه در یک جلسه‌ای که تعدادی از نمایندگان از جمله بنده در آن حاضر بودیم این موضوع را مطرح کردند.

وی افزود: آقای صالحی در آن جلسه به ما گفتند که بروید دعا کنید تا آمریکایی‌ها مسیر مذاکرات را به هم بزنند برای اینکه از نظر ایشان چهارچوب توافق از خطوط قرمز عبور کرده بود.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی می‌خواهد با یک بیان کلی از اظهارات قبلی خود عبور کند حرف دیگری است اما انشاءالله در زمان حضور ایشان در مجلس آن تعداد از نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند را به محضر ایشان می‌برم تا به خاطر بیاورند که آن نکات را در مورد توافق خود ایشان گفته‌اند.

زاکانی گفت: من با برخی دوستان نماینده هم که در آن جلسه حضور داشتند صحبت کردم که آنها هم از عبور آقای صالحی از بیانات خود اظهار تعجب می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده ضروری نمی‌دانستم این سخنان را بیان کنم اما چون می‌خواهم درباره مسائل فنی سخن بگویم اظهارات آقای صالحی را تکذیب و توضیحاتم را ارائه دادم تا همگان هم از حقیقت ماجرا مطلع شوند و هم تاثیری بر نقدهای فنی و منطقی آینده ما نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167394

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر