1

هدیه مخصوص علیرضا رادفر معاون استاندار آذربایجان غربی به خبرنگاران

  • کد خبر : 167572
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در آستانه روز خبرنگار یک هدیه مخصوص به رسانه ها و مطبوعات استان داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،رادفر ضمن تبریک این روز و تقدیر از تلاش خبرنگاران استان در طول یکسال گذشته با اشاره به اینکه هیچگونه شکایتی از مطبوعات و رسانه های استان نداریم و پذیرای نقد منصفانه همه صاحبان رسانه ها هستیم ضمن گلایه از برخی رسانه ها خاطرنشان ساخت : متاسفانه برخی از رسانه ها حتی در طول ۲ سال عمر دولت تدبیر به یک نکته مثبت هم اشاره نکرده ولی تا دلتان بخواهد سوژه پردازی ، سوژه سازی و تصویرسازی کرده اند و گاها اقدام به سیاه نمایی می کنند و تخریب برای هیچ کس و جریانی قابل تحمل نیست ولی با این حال ، به بهانه گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم جایگاه رسانه ، فردا طی بخشنامه ای از کلیه دستگاه های اجرایی استان درخواست می کنیم چنانچه شکایتی از رسانه های گروهی و صاحبان رسانه در استان دارند آنها را پس بگیرند تا بتوان در فضای آرام و متعادل به توسعه استان کمک کنیم و در کنار هم این مسیر را بپیماییم.

وی تاکید کرد : یکی از کارهای اصلی خبرنگاران پرداختن به منافع ملی است و بدون شک موضوع پرونده هسته ای یکی از همین منافع ملی کشورمان است که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ، مقاومت ملت شریف ایران و تلاش دولتمردان دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده است.

رادفر با بیان اینکه شاید در برخی مفاد توافقنامه هسته ای ایراداتی هم موجود باشد ولی درخواست داریم رسانه ها و خبرنگاران با حفظ منافع ملی نسبت به آن نقد منصفانه داشته باشند و از تخریب و تشویش اذهان خودداری نمایند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود : فارغ از افزایش امید و آرامش در کشور و تاثیر آن بر هموار شدن مسیر توسعه آثار و برکات این توافقنامه به حدی است که حتی کشورهای ۱+ ۵ و شورای امنیت از حق وتو بر علیه کشورمان استفاده نمی کنند و علاقه ای به حق وتو از خود نشان نمی دهند و دنیا در مسبر تعادل حرکت می کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تشکر از همراهی رسانه ها برای کنترل ماجرای مهاباد که از سوی کشورهای عربی از جمله عربستان و مخالفین نظام هدایت می شد ، افزود : این مساله مهم و حیاتی با تلاش و کمک شما خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی کنترل و دسیسه های دشمن نقش بر آب شد و در این راستا بر خود وظیفه می دانم از همه رسانه ها و مطبوعات استان و منطقه تشکر کنم.

رادفر در ادامه بر ارتقای جامعه خبری از دو بعد دولت و حاکمیت و خود مجموعه رسانه تاکید کرد و گفت : صحت ، دقت ، خدشه دار نبودن ، امانت داری ، عینی گرایی و غیره از جمله ویژگی های خبری است که امیدوارم خبرنگاران در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار موفقیت کشور و استان را مرهون تلاش ، همدلی وهمزبانی خبرنگاران وفعالان عرصه خبر و رسانه با دولت تدبیر عنوان کرد وخاطرنشان ساخت : امروز روز خبرنگار نیست بلکه عرصه دانایی و توسعه آگاهی است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167572

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر