2

نابودی تتمه قدرت پوشالی آمریکا در صورت جنگ با ایران

  • کد خبر : 167724
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

ما همواره شاهد یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی در بحث حمله نظامی به ایران بوده‌ایم و واقعیت این است که اگر زمینه برای دو کشور در این حوزه فراهم شود، تتمه قدرت آمریکا به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی علیه ایران به حمله نظامی، گفت: تهدیدات نظامی مقامات آمریکایی علیه ایران چیز جدیدی نیست و از این یاوه‌گویی‌ها همواره ما از آنها شنیده‌ایم و آنها هم باید بدانند اگر زمینه‌ای برای تقابل به وجود آید قطعاً آن‌کس که شکست می‌خورد آمریکا است.

وی افزود: ما زیر بار آمریکا نرفته و نخواهیم رفت، ما در زمانی که در موقعیتی ضعیف‌تر از این بودیم امام (ره) گفت «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و امروز که قدرتمان چند برابر آن دوران شده و باید آنها بفهمند اگر بخواهند که این یاوه‌گویی‌ها ادامه بدهند آن‌کس که ضرر می‌کند خود آنها هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: ما در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران هم با آمریکا روبرو شده بودیم اگرچه نام آن جنگ، جنگ با آمریکا نبود اما تمام توانشان را به میدان آوردند. در ان زمان که اتحاد و انسجام خوبی بین کشورهای غربی حاکم بود در مقابل ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند چه رسد به امروز که منطق ایران به همگان ثابت شده است. کسانی که نمی‌توانند در یمن با یک گروه مقابله کنند چگونه ادعای مقابله با ایران را دارند و یاوه‌گویی می‌کنند؟

هاشمی در پایان گفت: قطعاً اگر زمینه‌ای فراهم شود، ایران آنچنان پاسخ محکمی در بعد نظامی به آمریکا خواهد داد که دیگر تتمه قدرت پوشالی آنها به زباله‌دان تاریخ برود و زمینه‌ای برای نجات مردم آمریکا از دست این رژیم ظالم فراهم شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر