2

مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد

  • کد خبر : 167855
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی و جمعی از معاونان و مسئولان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و جمعی از معاونان و مسئولان برگزار شد.

 امیر اسماعیلی در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای امیر شهرام در سمت جانشین شرکت صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) اظهار داشت: امیدواریم ایشان ارتباط خود را با قرارگاه پدافند هوایی حفظ نمایند و همچنان پیگیر امور تحقیقاتی و صنعتی مربوط به پدافند هوایی باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)گفت: امیر شهرام در طول مدت تصدی معاونت اجرایی قرارگاه با وجود مشغله فراوان کاری ماموریت‌های واگذاری را به نحو احسن به انجام رساند و در به ثمر رسیدن امور تحقیقاتی نقش ارزنده‌ای داشت.

در پایان این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد شاهرخ شهرام در زمان تصدی معاونت اجرایی قرارگاه پدافند هوایی تقدیر شد و امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالفضل سپهری‌راد به عنوان معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی منصوب شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر