2

آفتاب ولایت فردا از غرب طلوع می‌کند

  • کد خبر : 16814
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱

آفتاب درخشان ولایت پس از ۲۳ سال چشم‌انتظاری مردم ولایتمدار کرمانشاه بامداد فردا از مغرب ایران، خطه شیران، دلیران و جوانمردان طلوع می‌کند.

آفتاب درخشان ولایت پس از ۲۳ سال چشم‌انتظاری مردم ولایتمدار کرمانشاه بامداد فردا از مغرب ایران، خطه شیران، دلیران و جوانمردان طلوع می‌کند.

به گزارش افق به نقل از  فارس، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح فردا به چشم‌انتظاری ۲۳ ساله دیار ولایتمداران و مردمان مرزنشین همیشه وفادار، کرمانشاه همیشه قهرمان پایان داده و با قدوم پربرکتشان این سرزمین را که معطر به عطر شهیدان گلگون کفن است، عطرآگین به رایحه خوش ولایت می‌نمایند.
سرزمین سنگ و رنگ و زیبایی‌، جلوه‌گاه عشق، ایثار و فداکاری فردا زیباترین گل را به خود می‌بیند تا شمیم عطر بهشت را از قدوم یار استشمام کند.
عشق مردمان دیار بیستون ماندگارترین عشق روزگاران بوده و هنوز هم فرهادهای این سرزمین بر دیواره بیستون استوارند و پیوند مهرشان با ولایت ناگسستنی…
این مردمان وفاداری و ولایتمداریشان را در حماسه پاوه، عملیات مرصاد، حماسه بازی‌دراز و دشت‌های ذهاب اثبات کرده‌اند.
سلام کرمانشاهی‌ها بر سلاله پاک رسول‌الله و حیدر کرار، سلام کرمانشاهیان بر قامت دلربای ولی‌امر مسلمین، سلام کرمانشاهیان بر سیادت سیدعلی که به میهمانی لاله‌های سرخ حسینی آمده است…
یک هفته است کرمانشاه چشم به انتظار نشسته است،‌مردم با مهربانی بی‌صبرانه منتظر قدوم یارند، پخش شیرینی و شربت کار همه روزه این مردم شده و چشمان خیره به آسمانشان با اشک شوق وصال همچنان عجین است…
آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
فردا کرمانشاهیان برای زیارت خورشید انقلاب از میدان آزادی تا استادیوم آزادی فوج فوج می‌آیند تا دنیا بداند پیوند ملت با ولایت همچنان و برای همیشه ناگسستنی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر