2

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت

  • کد خبر : 168145
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: حدود ۲۶هزار واحد مسکن مهر که در مراحل مختلف ساخت قرار دارد در دو مقطع زمانی، دهه فجر و پایان شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا در گیلان، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان فومن با بیان اینکه سهم استان گیلان از مسکن مهر، ۷۶ هزار واحد است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد افتتاح شده است.

وی از افتتاح ۱۰ هزار و احد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و با تاکید بر اینکه فاز دوم مسکن مهر نداریم، خاطرنشان کرد: کل مسکن مهر در سطح کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است که تصمیم و برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی اتمام این میزان واحد تا پایان سال ۹۵ است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز کار ساخت یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد افتتاح شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان به آماده‌سازی ۱۵۰هزار واحد مسکن مهردر هفته دولت اشاره و اظهار کرد: امیدست بتوانیم با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط پرونده مسکن مهر را تا پایان سال ۹۵به اتمام رسانیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر