2

آخرین وضعیت مصدومان تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر

  • کد خبر : 168631
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹ نفر از مصدومان تصادف روز گذشته محور سقز – دیواندره در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) سقز و بعثت سنندج بستری هستند، حال عمومی هفت نفر از این زخمی شدگان را مساعد ندانست.

دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: در پی وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در روز گذشته، متاسفانه شش نفر از هموطنان‌مان در دم جان باختند و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه اقدامات لازم انجام شد و زخمی شدگان این حادثه که بالغ بر ۲۰ نفر بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) سقز انتقال یافتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از مجموع ۲۰ نفر زخمی شده روز گذشته، یک نفر خانم که حال عمومی خوبی داشت از بیمارستان ترخیص شد و در حال حاضر ۱۹ نفر دیگر بستری هستند.

وی ادامه داد: روز گذشته چهار نفر از مصدومان حادثه به دلیل وخامت اوضاع عمومی به بیمارستان بعثت سنندح منتقل شدند که در حال حاضر این چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند.

قصری بیان کرد: همچنین سه نفر از مصدومان نیز در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان امام خمینی (ره) سقز بستری هستند که در حال حاضر حال عمومی این هفت نفر به دلیل جراحت وارد آمده به قسمت سر و اندام‌های فوقانی مساعد نیست.

وی با بیان اینکه از ۲۰ نفر زخمی شده روز گذشته ۱۰ نفر مرد و ۱۰ نفر خانم هستند، خاطرنشان کرد: روز گذشته شش دقیقه پس از این اتفاق آمبولانس‌ها و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سر صحنه تصادف حاضر شدند و همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه‌های بین جاده‌ای منتهی به مسیر تصادف به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: در حال حاضر نیز اقدامات درمانی لازم برای زخمی شدگان حادثه در دو بیمارستان امام خمینی (ره) سقز و بعثت سنندج در حال انجام است.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر