1

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) فردا اعلام می شود

  • کد خبر : 168644
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ فردا (چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

 حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: تمامی پذیرفته شدگان مذکور ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط ، برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی های مشخص شده مراجعه کنند.
وی گفت: تعداد ۲۰۱ هزار و ۶۶۰ داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۵۱۲ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۱۴۸ نفر مرد هستند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش افزود: این آزمون ۱۵ اسفند سال گذشته برای پذیرش دانشجو در ۲۵۰ کد رشته امتحانی و در ۷ گروه آموزشی در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار شد.
وی ادامه داد: از تعداد ۲۰۱ هزار و ۶۶۰ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۳۷ هزار و ۷۳ داوطلب غایب بوده اند.
توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون برابر ضوابط تعدا ۵۶ هزار و ۷۴۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.
وی تصریح کرد: از این تعداد داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۴ داوطلب انتخاب رشته کردند که در نهایت ۳۰ هزار و ۶۱ داوطلب به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی، بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و حداکثر در ۵ کد رشته محل به دانشگاه ها و موسسات آموزشی معرفی شدند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168644

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر