2

حضور اعضای حزب منحله مشارکت در حزب اتحاد “آدرس‌دهی” به فتنه‌گران است

  • کد خبر : 169148
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

قائم‌مقام جمعیت رهپویان حضور اعضای حزب منحله مشارکت در حزب اتحاد ملت را نوعی آدرس به کسانی که در فتنه ۸۸ دست داشتند، دانست.

پرویزسروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور اعضای حزب منحله مشارکت در شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، اظهار داشت: اخبار تشکیل و شکل‌گیری حزب فتنه‌گران در آستانه انتخابات بسیار دغدغه‌آمیز است و این نگرانی وجود دارد که کسانی که در سال ۸۸ خالق فتنه بودند و هزینه‌های زیادی را روی دست نظام گذاشتند بسیاری از آنها در حزب اتحاد ملت جانمایی شدند.

وی حضور اعضای حزب منحله مشارکت در حزب اتحاد ملت را نوعی آدرس به کسانی که در فتنه ۸۸ دست داشتند، دانست و گفت: معتقدم این موضوع به نوعی امید دادن به کسانی است که انتخابات سال جاری را تبدیل به مناقشات درونی کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: این دقیقا در راستای خواسته‌های آمریکایی هاست که محیط امن داخل را با نفوذ عناصر و جریانات واگرا به محیط امنی تبدیل کند و محیط ناامن بیرون را به محیط امن داخل ایران منتقل کند.

سروری تصریح کرد:هیچ فرصتی برای آمریکایی‌ها بهتر از این نیست که از درون و توسط نیروهای داخلی اتفاقاتی مثل سال ۸۸ برای کشور به وجود بیاید؛ امنیت، اقتدار، عزت و سربلندی ملت ما در گروه انسجام و وحدت ملی و حرکت در چارچوب های تعیین شده جمهوری اسلامی است.

وی افزود: گروهی که سابقه روشنی در دورزدن و بی اعتنایی به قانون و توهین به نهادهای رسمی کشور را در پرونده خود دارند، امروز دوباره می‌خواهند در قالب یک حزب رسمی فعالیت کنند؛ ما باید، هم از وزارت کشور گله داشته باشیم و هم اینکه به آنها هشدار دهیم که این حزب یک حزب صرفا تشکیل شده برای رقابت‌ سیاسی نیست.

قائم مقام جمعیت رهپویان، حزب اتحاد ملت را دنباله جریان فتنه سبز و فتنه‌گران سال ۸۸ دانست و گفت: رفتارها، مصاحبه‌ها و مواضعی که از این عناصر دیده شده به هیچ وجه آثاری از توبه و ندامت از رفتارهای براندازانه و ساختار شکنانه  آنها در سال ۸۸ دیده نمی‌شود.

سروری ادامه داد: موضوعاتی که امروز در تضعیف شورای نگهبان و نهادهای رسمی کشور مطرح می‌شود، متاسفانه به نوعی همان مدل رفتارهای سال ۸۸ است و متاسفانه امروز نیز ما شاهد آن هستیم که  دوباره به این موضوعات دامن زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز حزبی در حال شکل گیری است اعضای آن را همان افراد حزب فتنه گران تشکیل می‌دهند، وزارت کشور باید به این موضوع واکنش نشان دهد و اجازه ندهد کسانی که هزینه های زیادی را بر روی دست ملت ایران گذاشتند و باعث شدند که افرادی جان خودشان را در فتنه ۸۸ از دست بدهند و خسارات بزرگی را به انسجام ملی و حرکت به سمت تشتت و برهم خوردن انسجام ملی در برنامه های خودشان داشتند دوباره توسط حزب دنباله رو جریان حزب فتنه گران شکل بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر