2

هیچ کس به اندازه من پیگیر موضوع ناداوری علیه پرسپولیس نبود

  • کد خبر : 169252
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

من فرقی برایم نمی کند که مرا در کجا بگذارند یا در چه پستی مشغول به کار باشم.

علی اکبر طاهری در حال حاضر شرایط پرفشاری را تحمل می کند. از طرفی باید اسپانسر قرارداد ببندد، از طرفی کارهای باشگاه را جمع و جور کند. سرپرست باشگاه پرسپولیس به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

* از شرایط این روزهای سرخپوشان چه خبر؟
خدا را شکر همه چیز خیلی خوب است و امیدوارم بچه ها با توجه به انگیزه ای که دارند و با داشتن یک مربی بسیار خوب این بازی بتوانند در مقابل فولاد به پیروزی برسند تا دل هواداران را شاد کنند.

*همانطور که از قبل وعده داده بودید جمشیدی جایگزین شما در صندوق پیشکسوتان شد و صرفا در باشگاه پرسپولیس حضور خواهید داشت.
هنوز اتفاقی خاصی برای من رخ نداده. در خصوص صندوق هم مراحلی دارد که طی یک پروسه زمانی شکل خواهد گرفت و باید طی شود اما چیزی که مهم است این است که من هنوز هم سرپرست باشگاه هستم نه مدیرعامل.

*اگر دست خودتان بود دوست داشتید در صندوق پیشکسوتان حضور داشته باشید یا به عنوان مدیرعامل باشگاه حضور داشته باشید؟
من فرقی برایم نمی کند که مرا در کجا بگذارند یا در چه پستی مشغول به کار باشم. چیزی که برای من مهم است این است که به عنوان یک خدمتگزار به مردم و کشورم خدمت کنم.

*شما به عنوان سرپرست باشگاه آیا اعتقادی به همراهی سرخپوشان در شهرستان ها ندارید؟
اتفاقا خیلی دوست دارم که با بازیکنان و تمامی بچه ها همراه باشم و آنها را در سفرهای شهرستان همراهی کنم. اما مسائلی مثل حامی مالی و رسیدگی کردن به مشکلات باشگاه پرسپولیس و تمامی مسائلی که حول و حوش باشگاه وجود دارد من را در تهران زمین گیر کرده و نمی توانم این کار را انجام دهم.
*خواجه وند سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری در خصوص اسپانسر باشگاه اعلام کرد که مسئولان باشگاه قرارداد نهایی اسپانسر را امضا نکردند.
باید بگویم اصلا موضوع آن گونه که خبیری می گوید نبوده. ما اصلا به قرارداد نهایی نرسیدیم. مذاکرات ما با شرکت اسپانسر در حال انجام شدن بود اما عدم اشراف به موضوع باعث شد تا ما با اسپانسر قراردادمان را منتفی کنیم. البته خود شرکت مذاکره کننده در اواسط مذاکرات ما ترجیح دادند که با خواجه وند کار نکنند و به همین دلیل ایشان از موضوع مذاکرات اطلاعات دقیقی ندارند.
*خیلی ها به طاهری این نقد را وارد می کنند که در موضوع داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن سرپرست باشگاه سکوت کرد و امیر عابدینی به عنوان مدیرعامل سابق پرسپولیس اعتراض کرد.
باید بگویم این طور به هیچ عنوان نیست و حتی برخورد من بسیار شدید بوده. من با فدراسیون فوتبال نامه نگاری کردم واین موضوع را با جدیت دنبال کردم. حتی در برهه ای از زمان به خاطر شدت اعتراضاتم باعث ناخوشایندی آقایان شد. اما چیزی که مهم است این است که اعتراضات ما رسمی بود و به همین دلیل شاید کسی آن را نبیند. اما باور کنید هیچ کس به اندازه من این موضوع را پیگیری نکرد.
* در چند روز گذشته در خصوص خرید بلیت دیدار ذوب آهن و پرسپولیس توسط هدایتی حرف و حدیث های زیادی به گوش رسید. در این باره شما چه صحبتی دارید؟
همان گونه که امروز خبیری مدیر رسانه ای باشگاه سابق پرسپولیس عنوان کرد، حسین هدایتی در این خصوص هیچ تماسی با من نگرفت. هفته گذشته تاج با من تماس گرفت و گفت آقایان آمده اند تا بلیت بازی را بخرند. اما ما قانونا نمی توانیم این کار را انجام دهیم و باید این اتفاق از طریق باشگاه صورت بگیرد. من هم اعلام می کنم که این باشگاه مردمی است و ما حتی شماره حساب را هم اعلام کرده ایم اما در خصوص مساله خریدن بلیط هدایتی هیچ کسی با من تماس نگرفت.
*حسین هدایتی اعلام کرده که منظورش از این حرف طاهری نبوده.
من نمیدانم منظور عابدینی چه کسی بوده است اما طوری نامه خود را نوشته بود که من برداشت می کردم که این نوشته حرف درستی نبود و بیشتر به من تهمت زده بودند. چون من اصلا چنین اخلاقی را ندارم و همانگونه که شما گفتید امیدوارم منظور او با من نبوده باشد./کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169252

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای طاهری مردم خادمان واقعی پرسپلیس را می شناسند و ارج می نهند. شما هم اگر واقعا برای خدمت و اعتلای پرسپولیس آمده اید باید مدیریت و درایت امثال دادکان و عابدینی ، جسارت و تهور رویانیان ، عشق پروینی ،صحت و سلامت امثال کلانی و ایثار و از خود گذشتگی امثال هدایتی را به صورت باور و الگوی رفتار سرلوحه کارتان قرار دهید و از هر کوششی برای نیل به این مهم و در هیچ شرایطی از احقاق حق مردم و باشگاه دریغ نورزید و از نصایح پیشکسوتان و هواداران به عنوان سرمایه های اصلی باشگاه به معنای واقعی کلمه استفاده کنید و از حسد حاسدان و بدخواهی بدخواهان نهراسید و میراث پر افتخار گذشه را پاس دارید و دلخوش به حمایت مردم باشید نه کانونهای بی ریشه و زود گذر قدرت. مردم بی گمان در این صورت حامی شما خواهند بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر