1

هدف ما اسلامیت، جمهوریت و خدمت به مردم است/ همت‌مان را بر قانون‌گرایی گذاشته‌ایم

  • کد خبر : 169303
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: هدف ما همان هدفی است که امام راحل در پایه‌گذاری این نظام داشتند و آن اسلامیت، جمهوریت، و خدمت به مردم است.

علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی عصر امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه تجدید میثاق اعضای شورای مرکزی این حزب با امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ جمهوری اسلامی دستاورد یک انقلاب عظیم است که برای به بار نشستن آن شهدای زیادی تقدیم شد.

وی افزود: حضرت امام (ره) که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند نمونه یک فقیه جامع‌الشرایط و رهبری بی‌بدیل بودند که نظام را براساس دیدگاه‌های روشنی که نسبت به حکومت و جمهوری اسلامی ابراز کردند و حق رأی مردم را به رسمیت شناختند که در تاریخ اجتهاد اسلامی یک نقطه عطف بزرگ است که منشأ و مبدأ جمهوریت در این کشور شد.

شکوری‌راد که این سخنان را بر سر عبور شهدای هفتم تیر اظهار می‌کرد، گفت:‌ این شهدایی که ما امروز به زیارت مرقدشان آمده‌ایم شهدایی هستند که به پای این نظام شهید شده‌اند بنابراین در ابتدای کار حزب اتحاد ملت ایران اسلامی لازم دانستیم تجدیدعهدی با شهیدان و امام شهیدان داشته باشیم.

فارس/دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران تصریح کرد: هدف ما همان هدفی است که امام در پایه‌گذاری این نظام داشته و آن اسلامیت، جمهوریت و خدمت به مردم است. چیزی که در کلام امام و در تمام دوران رهبری ایشان ما می‌شنیدیم و ما پیرو آن رهبر بزرگ هستیم.

وی با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه امام راحل هستیم، گفت:‌ ما معتقدیم برای اینکه امام را از خود خشنود کنیم باید به میراث ایشان وفادار باشیم و میراث جمهوری اسلامی ایران با همه ابعاد و زوایای خود با عمل به قانون اساسی و قوانین مربوطه می‌توان بیشترین خدمت را صورت داد.

شکوری‌راد افزود: به همین دلیل در حزب اتحاد ملت ایران اسلامی همت خود را بر قانون‌گرایی گذاشته‌ایم و از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر