1

مطمئن باشید چند شوت وحشتناک می‌زنم!

  • کد خبر : 169317
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

بازیکن پیشین تیم ملی برزیل بااشاره به اینکه در زمان هدایت رئال مادرید توسط کارلوس کی‌روش مورد مشکوکی در این تیم اسپانیایی نبود، گفت: از اینکه به ایران آمده‌ام خوشحالم و آرزو داشتم به کشور شما سفر کنم.

روبروتو کارلوس که برای برگزاری دیدار ستارگان فوتبال جهان با ستارگان فوتبال ایران به تهران سفر کرده است پنجشنبه شب با حضور در برنامه نود گفت:  خوشحالم که در ایران هستم و بسیار لذت می‌برم از این همه مهربانی‌های مردم. آرزویم بود که به ایران بیایم و خوشحالم که در اینجا هستم.

این بازیکن پیشین رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که در دیدار روز جمعه شوت‌های وحشتنتاک خود را می‌زند، گفت: می‌خواهم از بازی لذت ببرم و مطمئناً چند تا از شوت‌های وحشتناکم را می‌زنم.

وی افزود: چیزی که برای بازی روز جمعه مهم است اینکه مردم لذت ببرند. ما برای این کار به ایران آمده‌ایم. ممنونم از همه ایرانی‌ها که در کشورشان را باز کردند تا ما به ایران بیاییم.

روبرتو کارلوس در مورد افت تیم رئال در زمان کارلوس کی‌روش افزود: این اتفاق ممکن بود برای هر تیمی رخ دهد، در آن زمان تیم‌های دیگر آمدند و مقابل ما پیروز شدند. در آن زمان مورد مشکوکی در تیم وجود نداشت و فضای تیمن و رختکن رئال در زمان کی‌روش فوق العاده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سابقه داشته کسی بترسد و جلوی شوت هایش دیوار دفاعی تشکیل ندهد گفت: در تمرینات رئال هیچ کس نمی ایستاد.

کارلوس درباره اینکه در زمانی که در اینتر حضور داشت و روی هاچسون به جای دفاع او را در وینگر قرار می داد که پست مورد علاقه اش نیست گفت: آن زمان نزدیک رقابت های کوپا آمریکا بود. من با خصوصیات دفاعی بازی نمی کردم و جلو می رفتم. فوتبال آن زمان ایتالیا دفاعی بود و به همین خاطر مربی نمی خواست من در خط دفاعی جلو بروم.

کارلوس درباره اینکه ابتدای فوتبالش سرش مو داشت گفت: وقتی دخترم به دنیا آمد موهایم را کوتاه کردم و این طوری خیلی خوشگل تر و خوش تیپ تر شدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر