2

بازتاب دیدار ستارگان جهان و ایران در رسانه‌های دنیا +تصویر

  • کد خبر : 169387
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

دیدار ستارگان فوتبال جهان و منتخب ایران در رسانه‌های جهان بازتابی گسترده داشته و از آن به عنوان یک بازی تاریخی یاد شد.

دیدار دوستانه و خیریه ستارگان فوتبال جهان و ستارگان ایران عصر روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی را تیم سفیدپوش ستارگان جهان با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان برد. گل‌های این دیدار را روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو و پائولتا در نیمه نخست وارد دروازه احمدرضا عابدزاده کردند.

نشریه «دیلی میل» انگلیس در این خصوص گزارش داد، روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو و پائولتا پس از سال‌ها به میادین مسابقه بازگشتند و در دیدار خیریه بین تیم ستارگان فوتبال جهان و تیم منتخب ایران گلزنی کردند. کارلوس، مدافع پیشین رئال‌مادرید در دقیقه ۲۴ بازی با ضربه ایستکاهی رعدآسا دروازه منتخب ایران را گشود و هم‌تیمی پیشین او یعنی لوئیز فیگو هم با گلزنی‌اش در ادامه اختلاف را به دو گل رساند. پائولتا که در سال ۲۰۱۱ از دوران بازیگری‌ اعلام بازنشستگی کرد پیش از پایان نیمه اول گل سوم ستارگان جهان را به ثمر رساند تا اطمینان حاصل شود که او در تیم برنده این بازی در تهران قرار دارد. عواید حاص از این بازی در ایران به بیماران «ام اس» تخصیص داده خواهد شد.

سایت پرتغالی «maisfutebol» هم در مورد این بازی نوشت: لوئیز فیگوی پرتغالی که چندین ماه برای احراز پست ریاست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تلاش کرد، روز گذشته در دیداری خیریه با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیماران «ام اس» در ایران شرکت کرد، دیداری که تیم ستارگان فوتبال جهان با نتیجه ۳ بر صفر از سد منتخب ایران گذشت.

شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا هم گزارش داد، ستارگان فوتبال جهان در دیداری خیریه در ایران موفق به شکست ۳ بر صفر تیم منتخب ایران شدند که تیمی متشکل از بازیکنان پیشین تیم ملی ایران بود. در این بازی فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا هم حضور داشت.

بازتاب دیدار ستارگان جهان و ایران در رسانه‌های دنیا

نشریه «آس» اسپانیا هم خبر داد؛ تیم ستارگان فوتبال جهان در دیداری تاریخی در ایران به مصاف تیم منتخب ایران رفت تا به جنگ بیماری «ام اس» بروند.

روزنامه آرژانتینی «ال‌ دیا» هم در این باره نوشت؛ ستارگان پیشین دنیای فوتبال در دیداری دوستانه و خیریه در ایران به برتری ۳ بر صفر رسیدند. لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس و پائولتا زنندگان گل ستارگان جهان در حضور ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران بودند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169387

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر