1

کاپیتان در آستانه بازگشت به اردوگاه زردپوشان

  • کد خبر : 169531
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

گفتنی است پس از تعطیلی چند روزه، با نظر کادر فنی تمرینات تیم سپاهان امروز یکشنبه از سر گرفته خواهد شد و حضور او می‌تواند تمرین این تیم را تحت‌الشعاع قرار بدهد اما فعلاً باید منتظر برگزاری این جلسه تمرینی باشیم.

محرم نویدکیا ذاتاً بازیکن باحاشیه‌ای نیست و در طول سال‌های گذشته همواره تلاش داشته تا با گریز از حاشیه‌ها، تنها به ارائه نمایش مطلوب برای تیمش تمرکز کند.

با این حال حاشیه‌ای که طی یکی دو ماه اخیر پیرامون روابط این بازیکن با باشگاهش به وجود آمد، موجب شد تا محرم به پای ثابت سوژه خبری رسانه‌‌ها تبدیل شود.

این در شرایطی است که بر خلاف فصول گذشته، نویدکیا در تمرینات پیش فصل تیمش حضور داشت و هواداران تیم اصفهانی امیدوار بودند با حضور کاپیتان محرم در ترکیب طلایی‌پوشان، این تیم از ابتدای فصل مدعی شماره یک قهرمانی باشد اما شرایط برخلاف تصورات و پیش‌بینی‌ها رقم خورد و پس از بازگشت تیم سپاهان از اردوی ترکیه تاکنون که پنج هفته از مسابقات لیگ سپری شده، نویدکیا در تمرینات این تیم شرکت نکرده است.

با طولانی شدن غیبت محرم، بازار گمانه‌زنی و البته شایعات داغ شد و رسانه‌ها هر کدام دلیلی را برای غیبت این بازیکن عنوان می‌کردند؛ از دلخوری بابت قرار گرفتن علی احمدی در لیست مازاد تا اعتراض به رقم قرارداد کادر فنی و ابراز نگرانی بابت فروش برخی از مایملک سپاهان.

با این وجود نویدکیا در طول دوران غیبت با به عبارتی قهرش از سپاهان نیز تمایلی برای گفت‌وگو با رسانه‌ها نداشت و برادرش رسول نویدکیا نیز از وضعیت برادر بزرگ‌ترش ابراز بی‌اطلاعی کرد.

در آن سوی میدان نیز مدیریت باشگاه سپاهان و کادر فنی این تیم با بیان جمله کلیشه‌ای «خبری از نویدکیا» نداریم، موجب شدند تا ابهامات زیادی به وجود بیاید و این داستان به معادله‌ای چند مجهولی تبدیل شود که هیچ کدام از طرفین درگیر، تمایلی برای رمزگشایی پیرامون آن نداشتند.

همان طوری که پیش‌بینی می‌‌شد طولانی شدن غیبت نویدکیا تبعات خاص خودش را داشت و موجب شد تا صدای اعتراض هواداران سپاهان نسبت به رابطه باشگاه با بازیکن محبوبشان از روی سکوها بلند شود که این مسئله مدیران باشگاه سپاهان را برآن داشت تا برای جلب نظر کاپیتان تیمشان وارد عمل شوند.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان از طریق چند واسطه، پیغام‌هایی را برای نویدکیا فرستاده و خواستار بازگشت وی به تیم شدند که برآیند صحبت‌ها مثبت بوده، تا جایی که مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌‌وگو با فارس اعلام کرد که ذهنیت نویدکیا تغییر کرده است.

هر چند که نویدکیا بازیکن غیر قابل پیش‌بینی نیست و زیاد هم نمی‌توان به بازگشت قطعی وی در موعد مقرر امیدوار بود اما به نظر می‌رسد شرایطی رقم خورده که این بازیکن از مواضع قبلی خود کوتاه آمده است که در ادامه نگاهی به احتمالات پیش‌رو خواهیم داشت.

اولین دیدگاه اینکه دو بازیکن برزیلی سپاهان به واسطه یک مشکل اداری و البته آماتوری رخ داده در باشگاه سپاهان، دچار محرومیت شده و تا پایان نیم فصل از همراهی این تیم محروم هستند.

همچنین احسان حاج صفی به منظور پیوستن به تیمی از بوندس لیگا، از تیم سپاهان جدا شده و در این شرایط دست کادر فنی سپاهان بسته شده است.

محرم به خوبی می‌داند که با محرومیت شیمبا و پادووانی و جدایی حاج صفی، کار سپاهانی‌ها برای نتیجه‌گیری دشوار است و اگر این تیم نتواند در کورس مدعیان باقی بماند، هواداران سپاهان طلبکار نویدکیا خواهند شد که چرا در شرایط حساس این تیم را تنها گذاشت و این مسئله برای بازیکنی مانند محرم که از محبوبیت قابل توجهی بین هواداران و ورزش دوستان اصفهانی برخوردار است، قابل قبول نیست.

و دیدگاه دوم نیز می‌تواند این باشد که محرم در شرایطی که با تیم سپاهان برای حضور در لیگ پانزدهم به توافق رسیده بود، از شرکت در تمرینات این تیم امتناع کرد که این مسئله با واکنش تند بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مواجه شد زیرا در فوتبال حرفه‌ای، بازیکن‌سالاری امری ناپسند به شمار می‌آید و قابل قبول نیست.

نویدکیا در سال‌های پایانی فوتبالش قرار دارد و تمایلی نداشت در این مقطع برچسب بازیکن‌سالار یا بازیکن بی‌انضباط به وی اطلاق شود، از این رو تصمیم به تغییر مواضع قبلی گرفته و برای بازگشت ابراز تمایل کرد.

گفتنی است پس از تعطیلی چند روزه، با نظر کادر فنی تمرینات تیم سپاهان امروز یکشنبه از سر گرفته خواهد شد و حضور نویدکیا می‌تواند تمرین این تیم را تحت‌الشعاع قرار بدهد اما فعلاً باید منتظر برگزاری این جلسه تمرینی باشیم./ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر