2

نقش دولت احمدی‌نژاد در ظهور بابک زنجانی

  • کد خبر : 169624
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

حسین دهدشتی گفت، در دولت گذشته در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی مصوبه‌ای برای فروش نفت به افراد به تصویب رسیده که زمینه بروز افرادی نظیر بابک زنجانی را ایجاد کرد.

حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس، درمورد برخی اظهار‌نظر‌ها درباره افرادی که در دوران تحریم پول فروش نفت به حساب آنها واریز شده است، تصریح کرد: در دولت سابق در ستاد ویژه‌ای که به منظور تدابیر ویژه برای مقابله با تحریم‌ها با محوریت رییس جمهور و وزرا تشکیل شده بود در این‌باره تصمیم‌گیری و اقدام‌های یادشده با مصوبه‌ این ستاد انجام شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا پیش از این مصوبه، تنها امکان فروش نفت به پالایشگاه‌ها و شرکت‌های نفتی وجود داشت و بعد از این مصوبه پای افراد نزدیک به دولت و نورچشمی‌ها به خرید و فروش نفت باز شد.

 
دهدشتی یادآور شد: در مقطع یادشده بخش‌هایی نظیر اتاق بازرگانی ضمن انتقاد به ورود افراد نزدیک به دولت به بحث خرید و فروش نفت خواستار حضور افراد با سابقه و دارای ضمانت اجرایی برای اجرای این مصوبه شد که متأسفانه این اقدام مورد توجه جدی قرار نگرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: متأسفانه این تصمیم دولت زمینه‌ساز بروز افرادی نظیر بابک زنجانی شد که هم اکنون در زندان به‌سر می‌برند و مسایل متعددی در مورد تخلفات آنها مطرح است. /ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169624

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر