1

آرزوی عادل برای خواننده ممنوع الصدا / دلیل غیبت دایی در تیم ستاره ها

  • کد خبر : 169634
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۵

برنامه ۹۰ این هفته بدون جنجال خاصی روی آنتن رفت و اتفاقات هفته پنجم لیگ برتر و حضور تیم ستارگان دنیا در ایران و دیدار با تیم ستارگان کشورمان بررسی شد.

برنامه این هفته ۹۰ با سئوال پیامکی بهترین بازیکن ماه لیگ آغاز شد و برای این سئوال ۶ گزینه امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، روح الله سیف اللهی، مهدی طارمی و مهرداد محمدی در نظر گرفته شده بود.

 عادل فردوسی پور همانند اکثر برنامه‌های گذشته از بینندگان برنامه خواست که فارغ از رنگ بندی‌ها به بازیکنان رای بدهند. او تاکید کرد که احسان حاج صفی یکی از بهترین‌های لیگ بوده و باید امشب رای بالایی بیاورد!

 حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی برنامه نود شرکت کرده بودند که ۵۰ درصد آنها به مهدی طارمی رای دادند و بعد از طارمی امید ابراهیمی و احسان حاج صفی با ۲۷ و ۱۶ درصد، دوم و سوم شدند.

***

در این برنامه تصاویری از حضور ستارگان دنیا در ایران برای بازی با ستارگان ایران و رختکن دو تیم پخش شد. علی پروین قبل از بازی در رختکن خطاب به بازیکنان تیم ایران و خداداد عزیزی گفت که باختن را دوست ندارد و اگر ببازد تا صبح بال بال خواهد زد!

فردوسی پور در جریان نود، برای محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد و گفت: «خوشحالیم که استاد شجریان مشکل خاصی ندارند و سلامت هستند. ایشان بیماری کوچکی داشتند که چیز خاصی نیست و دوباره برمی گردند و صدای قشنگش را خواهیم شنید.»

* ۹۰ درجه

در ادامه ۹۰ درجه پخش شد که در بخشی از آن عادل فردوسی‌پور با کنایه دلیل غیبت دایی در تیم فوتبال ستارگان را درد کمر عنوان کرد، که این اظهارنظر همزمان با خوشحالی دایی و درآغوش کشیدن غلامپور پس از گلزنی صبا عنوان شد.

در قسمت دیگری از این بخش فردوسی‌پور به سبک سهراب سپهری شعری در وصف فوتبال ایران سرود.

* گل محمدی، جوانگراترین مربی لیگ پانزدهم

آنالیز این هفته برنامه به حضور بازیکنان جوان در لیگ پانزدهم اختصاص داشت. میانگین سنی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، ۲۷٫۲ بود در حالی که در حال حاضر این عدد به ۲۵٫۸ رسیده است. یعنی تیم حال حاضر کی روش جوان ترین تیم ملی ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است.

ذوب آهن اصفهان با ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال، در امر جوانگرایی پیشرو است. این باشگاه تا به حال ۱۴۵۰ دقیقه از بازیکنان زیر ۲۳ سالش استفاده کرده است. بعد از ذوب آهن، سیاه جامگان، راه آهن و استقلال در امیر جوانگرایی موفق عمل کرده اند. این درحالی است که صبای قم فقط یک بازیکن زیر ۲۳ سال دارد که در پنج هفته اخیر فقط ۱۸ دقیقه بازی کرده است.

* عذرخواهی عادل بابت اظهاراتش درباره بابک زنجانی

مجری برنامه ۹۰ همچنین اعلام کرد در برنامه هفته گذشته صحبتی درباره پولشویی داشتیم و گفتیم مثل همان کاری بوده که بابک زنجانی انجام داده. در واکنش آقای رسول کوه پایه زاده وکیل بابک زنجانی نامه ای فرستاده و ضمن تشکر اعلام کرده تا زمانی که حکم قطعی علیه فردی صادر نشده شایسته نیست علیه او اظهار نظر شود و وظیفه ما بود صحبت ایشان را اعلام کنیم.

* هیات مدیره سایپا از پاسخ های مدیرعامل قانع نشده است

ولی رعیت، عضو هیات مدیره سایپا، روی خط برنامه آمد تا توضیحاتی درباره جذب سروش فیروزی ارائه کند، او در ابتدای صحبت های خود گفت: «بازیکنی که بدون اطلاع سرمربی تیم جذب شده بود را اسپانسر باشگاه معرفی کرده است. آقای جلالی پس از اینکه از سروش فیروزی تست فنی می‌گیرید او را قبول نمی‌کند اما مدیرعامل با این بازیکن قرارداد امضا می‌کند.»

وی افزود: «ما در هیات مدیره این موضوع را برسی کردیم و درنهایت از پاسخ های آقای رضایی قانع نشدیم. به رضایی هم تذکر دادیم که به خاطر جذب اسپانسر، هر کاری را انجام ندهد.»

گزارشی از بازیکنان سایپا، که عنوان می‌کردند به دلیل مصدومیت بخشی از قراردادهایشان کسر شده و میزان کسر شده قرارداد به میزان آسیب‌دیدگی آن‌ها برمی‌گشت، پخش شد.

یکی از بازیکنان سایپا گفت: «در حین بازی و تمرین با تیم، دچار مصدومیت شدم و با توجه به دوری ام از میادین و لیگ، مبلغ قابل توجهی جریمه شدم.»

وی اظهار داشت: «پس از تسویه حساب متوجه کسری ۶۰ میلیون تومانی در طلبم از باشگاه شدم و در نهایت اعلام کردند این مبلغ به عنوان جریمه بابت مصدومیت و دوری از مسابقات است!»

عضو هیات مدیره سایپا در این باره عنوان کرد که در جلسه هفته آینده هیات مدیره این موضوع بررسی خواهد شد و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

* میهمان حضوری

میهمان حضوری برنامه این هفته، خسرو حیدری بود که خودمانی و گرم به سئوالات عادل فردوسی پور جواب داد. در بخشی از این گفتگو فردوسی‌پور، آیتمی با حضور آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده پخش کرد که در این آیتم آن دو شوخی‌هایی با حیدری انجام دادند.

یکی از خاطرات عمران‌زاده از حیدری به اسباب کشی حیدری با وانت و دستورات پدر این بازیکن برای جابجایی وسایل خانه مربوط بود.

* تقویم ۹۰

گزارش تقویم ۹۰ این هفته با دیدار ستارگان ایران و ستارگان جهان آغاز شد. دیدار پرسپولیس – پگاه در سال ۸۲ که پرسپولیس در آن دیدار ۸ گل به ثمر رساند، صحبت با وینگو بگوویچ سرمربی وقت پرسپولیس، دیدار استقلال – برق شیراز که زودهنگام ترین اخراج را در خود داشت.

روز ملی یوزپلنگ (۹ شهریور)، تولد رضا یزدانی (پلنگ جویبار)، دیدار استقلال و مس در سال ۸۶، تولد تختی (۵ شهریور)، تولد جاسمیان (۳ شهریور ۱۳۱۵) ، درگذشت پالیزبانی (موتورسوار نام آشنای کشورمان)، از جمله اتفاقات این هفته بودند.

***

بررسی وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و مشخص شدن سرمربی این تیم هم در برنامه این هفته مطرح شد ولی هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نبودند تا این بحث نیمه تمام بماند. همچنین گزارشی از آخرین وضعیت تیم امید ایران در کشور هلند پخش شد.

فردوسی پور قصد داشت مشکلات باشگاه پرسپولیس و هزینه کردن کریم باقری برای این تیم را بررسی کند که مسئولان این باشگاه هم پاسخگو نبودند.

عوامل برنامه ۹۰ سفری به اهواز داشتند و طی این سفر و گزارش پخش شده، در مورد فوتبال اهواز توضیحاتی ارائه داد. نکته جالب توجه در این گزارش، زمین خاکی بود که بازیکنان نوجوان حاضر در این زمین هر یک با نام یک بازیکن مطرح در زمین حضور داشتند.

* بررسی اتفاقات عجیب مشهد

در پایان برنامه گزارشی هم از اتفاق عجیب مشهد و ممانعت از حضور تیم ملی جوانان سوریه به ورزشگاه پخش شد.

عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره مربیان این تیم صحبت‌هایی را انجام داد. وی گفت که آتیلا حجازی به این تیم اضافه نمی‌شود و دستیار رمضانی سرمربی این تیم نخواهد شد.

عباسی از حضور عادل محمداف مربی آذربایجانی به تیم سیاه جامگان خبر داد.

* واکنش فردوسی پور به درگیری فرهاد و خداداد

در پایان برنامه، عادل فردوسی پور که خودش در تیم ستارگان ایران حضور داشت، درگیری فرهاد مجیدی با خداداد عزیزی را تکذیب کرد. وی گفت: «من خودم در رختکن بودم و همه چیز را دیدم. فرهاد هیچ واکنشی به صحبت های خداداد عزیزی نداشت و همه چیز در همان حدی بود که خداداد گفته بود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169634

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر