1

کاشانی: تیم امید، تیم بیماران قلبی است!

  • کد خبر : 169651
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

مدیر تیم‌ فوتبال امید تاکید کرد که در ماجرای حضور بازیکنان این تیم در جمع ملی‌پوشان بزرگسال حرف بدی نزده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی درباره مدارک مربیگری محمد خاکپور گفت: این مربی مدرکی دارد که تا سال ۲۰۱۳ مورد قبول بود اما از آن زمان به بعد قانون تغییر کرد. مدرک کنونی خاکپور، B آسیا محسوب می‌شود و قرار است به زودی اقدامات لازم را برای دریافت مدرک A انجام دهد.

وی با اشاره به بیماری قلبی محمد خاکپور تصریح کرد: در مشهد برادر خاکپور گفت که محمد از ناحیه قفسه سینه احساس درد می‌کند که او را به بیمارستان بردند و ۵-۴ روز بستری بود. با توجه به اینکه مدارک پزشکی خاکپور در آمریکا است، به این کشور سفر کرد که تا چکاپ کامل شود. من عمل قلب باز انجام داده‌ام، محمد مایلی‌کهن هم مشکل قلبی دارد و با اضافه شدن خاکپور باید نام تیم امید را تیم «بیماران قلبی» بگذارند!

مدیر تیم‌ فوتبال امید که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره اختلافاتی که بین تیم امید و تیم ملی بزرگسالان بوجود آمده است، گفت: من حرف بدی نزدم و گفتم گرفتن ویزا ۴۵ روز طول می‌کشد و درخواستم این بود که قصد دارند بازیکنی را به تیم بزرگسالان دعوت کنند، زودتر این کار را انجام دهند و به ما اعلام کنند. ما هم خوشحال می‌شویم که بازیکنان امید به تیم بزرگسالان بروند. از آنهایی که طرفدار کی‌روش و کاشانی هستند، می‌خواهم سکوت کنند تا فدراسیون این مشکل را حل کند.

کاشانی خاطرنشان کرد: حرفم این است که محمدرضا اخباری به جای اینکه دروازه‌بان سوم و چهارم تیم ملی باشد، در تیم امید حضور داشته باشد. نمی‌دانم چرا برخی‌ طرفدار کی‌روش شده‌اند و اظهار نظر می‌کنند. این در حالی است که هم تیم امید و هم تیم بزرگسالان متعلق به ایران هستند و همه باید برای موفقیت این تیم‌ها تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169651

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر