1

هیچ وقت قولی مبنی بر قهرمانی استقلال نمی دهم / امیدوارم طلسم ۴۰ ساله را بشکنیم

  • کد خبر : 169662
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

«در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده مان می توانیم به رده دوم جدول برسیم و منتظر لغزش سپاهان بمانیم.»

روزبه چشمی در خصوص سفر تیم ملی امید به اردوی تدارکاتی هلند اظهار داشت: «به رغم اینکه تعدادی از بازیکنان تیم به خاطر حضور در تیم ملی بزرگسالان در این اردو همراه ما نیستند ولی امیدوارم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و به آمادگی مدنظر سرمربی تیم ملی برسیم.»

وی افزود: «ما به مدت ۱۰ روز در هلند اردو خواهیم داشت و در این مدت دو بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد تا کادرفنی تیم نسبت به توانایی های فعلی بازیکنان شناخت کافی پیدا کنند. حس می کنم این اردو بسیار لازم و مفید بود چرا که بازیکنان تیم نیاز به فرصتی داشتند تا بتوانند نحوه بازی هم تیمی‌های خود درون زمین را به خوبی حس کنند.»

هافبک دفاعی تیم ملی در خصوص اعزام تیم امید به مسابقات غرب آسیا عنوان کرد: «به نظرم فکر عاقلانه‌ای بود که توسط فدراسیون فوتبال گرفته شد. ما نیاز به مسابقات تدارکاتی زیادی داشتیم تا سرمربی تیم ملی بتواند ۱۱ نفر اصلی خود را برای دیدارهای مقدماتی المپیک انتخاب کند. حالا اتفاق بهتری رخ داده و ما در یک تورنمنت شرکت می کنیم که تیم های حریف نگاه دوستانه به این بازی‌ها ندارند و با بهترین نفرات خود مقابل حریفان قرار می گیرند. امیدوارم بازی های خوبمان در رقابتهای غرب آسیا کمک کند تا بتوانیم با انگیزه بالاتری در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کنیم.»

چشمی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار است تیم امید بتواند به بازی های المپیک ریودوژانیرو راه یابد؟ تصریح کرد: «سطح انتظارات مردم بالا رفته است چون تیم ملی امید در سال های گذشته نتوانسته در این رقابت ها حضور پیدا کند. امیدوارم بتوانیم این بار طلسم را بشکنیم و پس از ۴۰ سال تیم امید را راهی المپیک کنیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاشی که می کنیم به این هدف مهم برسیم.»

هافبک استقلال در ادامه در مورد شرایط آبی پوشان در لیگ برتر نیز بیان داشت: «شرایط در استقلال خوب است. از چهار بازی گذشته خود ۹ امتیاز گرفته ایم و در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده مان می توانیم به رده دوم جدول برسیم و منتظر لغزش سپاهان بمانیم تا صدرنشین لیگ برتر شویم. البته رسیدن ما به صدر جدول به معنای قهرمانی مان نیست.»

 

چشمی در پایان تاکید کرد: «برخی از هواداران استقلال تصور می کنند که ایستادن در رده اول به منزله قهرمانی است اما آنها باید بدانند که این اتفاق باید در هفته سی ام رخ بدهد. بنابراین من هیچ وقت قولی مبنی بر قهرمانی استقلال نمی‌دهم و تنها می گویم ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد.»

آنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر