1

زلزله ۶ ریشتری در شهرداری منطقه ۲ تهران بعد از سخنان قالیباف

  • کد خبر : 169665
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

بلاتکلیفی مسئولین و سرگردانی مردم در شهرداری منطقه ۲ تهران باعث ایجاد نارضایتی های فراوانی شده است.


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):
بلاتکلیفی مسئولین و سرگردانی مردم در شهرداری منطقه ۲ تهران باعث ایجاد نارضایتی های فراوانی شده است.

شهردار تهران در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی و آئین روز کارمند سخنانی تند و انتقادی نسبت به بعضی از مسئولین شهرداری بیان کرد.وی گفت:فردی در جایی مسئول می شود ، اولین کاری که انجام می دهد سه اداره را می ریزد بیرون تا نشان دهد تغییر انجام شده است، این چه کاری است که انجام می دهید.

بعد از گذشت ۴۸ ساعت از سخنان قالیباف خبر می رسد که شهردار منطقه ۲ ، شش نفر از شهرداران ناحیه ها را جا به جا کرده است. این خبر باعث شد تا سری به شهرداری منطقه ۲ تهران بزنیم.

طبق مشاهدات عینی خبرنگار شمانیوز در شهرداری  منطقه دو مسئولین بلاتکلیف ومردم  سرگردان هستند. از یکی از مراجعین علت را جویا شدیم گفت:چند روز است که کارم پیش مدیر خدمات شهری گیر است و منتظر یک امضا هستم ولی متاسفانه چون ایشان جانشین شهرداری منطقه ۲ هم هستند وقت ندارند.

از یکی دیگر از کارمندان شهرداری موضوع را پیگیر شدیم بیان داشت: در چند ماه اخیر به خاطر تغییرات گسترده در شهرداری منطقه دو اوضاع از حالت عادی خارج شده است. چندین اداره مهم مثل “مالی و اقتصاد شهری” و یا “خدمات شهری و فضای سبز” با سرپرست اداره می شود و اکثر مسئولین قبلی عزل شده اند و اگر هم کسی باقی مانده است دلهره این را دارد که چند روز دیگر برکنار خواهد شد.به طور مثال معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ که یکی از مهمترین معاونت ها است در چند ماه اخیر بدون مسؤل بوده و در چند روز اخیر یک نفر به عنوان معاون فنی و عمران منصوب شده است.

یکی دیگر از کارمندان با انتقادی تند نسبت به عملکرد شهردار این منطقه گفت: ایشان یک روز هم سابقه مدیریتی به عنوان شهردار ندارند و تمام مسئولین قبلی و باتجربه را درو کرده اند و باعث ایجاد جو بسیار بدی در شهرداری منطقه۲ شده اند.تمام معاونت ها و مدیریت ها تغییر کرده اند و متاسفانه اکثر کارمندان با ترس از تغییرات صبح ها به محل کار مراجعه می کنند.

با توجه به اینکه کار و مدیریت جهادی یکی از دغدغه های شهردار تهران می باشد باید فکر اساسی برای شهرداری منطقه ۲ انجام ده

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169665

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ۴ ماه است سندکارکرد پیمانکاریم در دفتر ممیزی منطقه ۲ جهت امضای ایشان ( سرکار خانم قلی خانی ها ) می باشد ، بعد از ۴ ماه رفتن و آمدن و نشستن دم در دفتر ایشان و التماس و خواهش به دفتر دار ایشان ( خانم یوسفیان ) ، امروز ۱۱ شهریور ۹۴ با یک لفظ صحبت کردن خیلی اسفناک از طرف ممیزی روبرو شدم و دفتر دار ایشان نیز چنان سنگی لای چرخم گذاشت که فکر کنم تا آخر سال هم سند هایم امضا نشود .
    با من جوان دهه ۶۰ که سرمایه خود را در این راه گذاشته ام و ایجاد اشتغال به فرموده رهبرم می کنم به این گونه رفتار می شود و در کشوری که جمعیت آن اکثراً جوان و بیکار می باشند بهترین روش این است که سرمایه خود را برداری و به جایی بروی که برایت احترام قائل هستند .
    لازم بذکر است که بعد از رفتن شهرد جوان و متعهد قبلی آقای عابد ملکی و آمدن آقای نظری اتفاقات زیر افتاده است
    ۱ برکناری معاون مالی و سرپرستی رئیس حسابداری به جای ایشان با دو شغل بسیار حساس و وقت گیر
    ۲ برکناری معاون فنی و بدون سرپرست بدودن تا یک ماه و لغو مناقصات بدلیل مجهول بودن شرایط معاونت
    ۳ برکناری معاون زیباسازی و بدون سرپرست بودن آن

    به امید اینکه صدای من جوان به آقای قالیباف و پسر ایشان برسد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر