1

بهترین بازیکن ماه فوتبال ایران انتخاب شد+تصاویر

  • کد خبر : 169674
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

برنامه ۹۰ شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبال کشورمان در هفته گذشته پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به انتخاب بهترین بازیکن ماه ایران اختصاص داشت که مخاطبان ۶ گزینه امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، روح الله سیف الهی، مهدی طارمی و مهرداد محمدی  را پیش رو داشتند.

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با کسب ۵۰ درصد آرا به عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شد. امید ابراهیمی با ۲۷ درصد آرا دوم شد و احسان حاج صفی هم با ۱۶ درصد در مکان سوم ایستاد.

گزارشی از دیدار نفت ایران و الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا و شکست یک بر صفر نماینده کشورمان پخش شد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر و برنامه بازی‌های هفته آینده پخش شد.

گزارش حاشیه‌ای از حضور ۲۴ ساعته ستارگان جهان پخش شد و شلوغی و ازدحامی که به خاطر استقبال از این ستارگان ایجاد شده بود.

فردوسی پور در بخش‌هایی از صحبت‌های خود برای محمدرضا شجریان هم آرزوی سلامتی کرد.

در ادامه ۹۰ درجه پخش شد که در بخشی از آن عادل فردوسی‌پور با کنایه دلیل غیبت دایی در تیم فوتبال ستارگان را درد کمر عنوان کرد، که این اظهارنظر همزمان با خوشحالی دایی و درآغوش کشیدن غلامپور پس از گلزنی صبا عنوان شد.

ولی رعیت عضو هیات مدیره سایپا هم روی خط تلفنی برنامه ۹۰ آمد و پاسخگوی سوالات مجری برنامه شد.

گزارشی از بازیکنان سایپا، که عنوان می‌کردند به دلیل مصدومیت بخشی از قراردادهایشان کسر شده  و میزان کسر شده قرارداد به میزان آسیب‌دیدگی آن‌ها برمی‌گشت، پخش شد.

که در این باره عضو هیات مدیره سایپان عنوان کرد که در جلسه هفته آینده هیات مدیره این موضوع بررسی خواهد شد و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

گزارشی از جوان‌گرایی تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ برتر پخش شد و اینکه ذوب آهن بیشترین بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال را در میان سایر تیم‌ها بازی داده است، سایپای مجید جلالی که همواره یکی از تیم‌های جوانگرا بود، در لیگ امسال در رده‌هی پایین قرار دارد و پیرترین ترکیب بازیکنان را در لیگ دارد.

گزارشی از تیم گوام حریف ایران در مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی پخش شد

گزارشی از ترین‌های لیگ پخش شد.

خسرو حیدری هافبک استقلال میهمان برنامه ۹۰ بود و پاسخگوی سوالات عادل فردوسی‌پور شد.

وی در پاسخ به این سؤال که در نظرسنجی کدام بازیکن را بهترین بازیکن یک ماه اخیر فوتبال ایران می‌داند، گفت: با توجه به اینکه من استقلالی هستم امید ابراهیمی را انتخاب می‌کنم اما احسان حاج صفی هم خیلی خوب بازی کرده است و به تیم فرانفکورت هم پیوسته است.

حیدری افزود: بعد از جام جهانی ما فکر می‌کردیم خیلی از بازیکنان ما بتوانند در جام جهانی بازی کنند اما این اتفاق رخ نداد من هم سال گذشته از تیم فرانفکورت آلمان در بوندسلیگای ۲ پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم نروم.

وی درباره جوان‌گرایی تیم ملی گفت: خیلی‌ها می‌گفتند سن بازیکنان تیم ملی بالا رفته و باید تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود الان جوانان خیلی خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با آنها ما در تیم ملی موفق شویم.

هافبک استقلال درباره اینکه تاکنون چند پاس گل در تیم استقلال داده است، گفت: تا آنجا  که می‌دانم ۵۱ پاس گل به هم‌تیمی‌هایم داده‌ام. بازیکنانی که در کنار زمین بازی می‌کنند بیشتر باید مهاجمان را تغذیه کنند خدا را شکر که در استقلال توانسته‌ام پاس‌های خوبی بدهم.

وی ادامه داد: با آقای مظلومی صحبت کردم تا امسال در ترکیب تیم جایم را عوض کند دوست دارم امسال به عنوان بازیکن آزاد ادامه دهم. کی‌روش هم در تیم ملی به من گفت که می‌خواهد در وسط زمین از من استفاده کند و الان در کنار آندو تیموریان در وسط زمین بازی می‌کنم.

حیدری در واکنش به این سؤال که چه شد استقلال را یک سال ترک کرد و به سپاهان رفت، گفت: آن سالی که باشگاه استقلال را ترک کردم هیچ بحث و مشکل مالی وجود نداشت و به خاطر همین موضوع از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. رابطه خوبی با پرویز مظلومی دارم ۴ سال پیش هم ایشان در استقلال حضور داشتند و امسال با انگیزه‌تر و باتجربه‌تر در استقلال حضور دارند. کادر فنی خوبی داریم مجیدی، دین‌محمدی، صالح و نوازی در کنار قربان‌علی‌پور بدنساز تیم عملکرد خوبی دارند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با شرایط فصل گذشته استقلال هم گفت: پارسال کل تیم فصل خوبی را سپری نکرد اما بازیکنانی مثل شهباززاده و ابراهیمی عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان ملی‌پوش استقلال به خاطر حضور در جام جهانی خیلی خسته بودند و آقای قلعه‌نویی هم خیلی زحمت کشیدند و من حتی پس از پایان فصل از قلعه‌نویی به خاطر عملکرد نه چندان خوبم عذرخواهی کردم.

وی درباره شرایط جدید این تیم در فصل جدید گفت: استقلال متحول شده است اول فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم می‌توانستیم بازیکنانی مثل نکونام را هم جذب کنیم که واقعاً یک استقلالی واقعی است و خانواده‌اش هم استقلالی هستند. خیلی دوست داشتم نکونام با پیراهن استقلال خداحافظی کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

حیدری گفت:‌ استقلال همیشه باید جزو مدعیان باشد و امیدوارم در این فصل یک جام را بگیریم.

وی درباره عملکرد کرار و اینکه گفته می‌شود برخی از بزرگان استقلال با وی مشکل دارند، گفت: کرار بازیکن خوبی است اما بالاخره می‌خواهد بعضی اوقات به عراق برود. امسال اضافه وزن زیادی دارد و من حتی وقتی او را دیدم گفتم که با خودت چه کار کرده‌ای اگر کرار آماده باشد بازیکن بسیار تأثیرگذاری است. پارسال بازی‌های خوبی انجام داد و امسال هم باید دوندگی‌اش را بیشتر کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به این که هواداران به وی لقب فابرگاس داده‌اند و اینکه پست بازی او با فابرگاس کاملاً متفاوت است، بیان داشت: هر بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌آید برایش یک لقب می‌سازند و من هم به نام حیدری فابرگاس مشهور شدم. امسال با توجه به اینکه در میانه میدان بازی می‌کنم بیشتر شبیه فابرگاس شده‌ام. هواداران به من لطف دارند و دست‌شان را می‌بوسم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران تیم ملی را تنها نگذارند و برای تشویق به ورزشگاه بیایند در کل باید به تیم ملی فرصت بدهیم.

در بخش‌هایی از این مصاحبه هم آرش برهانی و حنیف عمران زاده هم به بیان خاطراتی از خسرو حیدری پرداختند.

 

گزارشی از دیدار  فولاد خوزستان و پرسپولیس و اولین برد شاگردان برانکو در فصل جدید لیگ برتر پخش شدعملکرد لژیونرهای ایران در لیگ‌های مختلف جهان مورد بررسی قرار داده شد.

در ادامه گزارشی از لیگ دسته اول فوتبال کشورمان پخش شد.

گزارشی هم از اتفاق عجیب مشهد و ممانعت از حضور تیم ملی جوانان سوریه به ورزشگاه پخش شد.

در پایان برنامه عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره مربیان این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

وی گفت مه آتیلا حجازی به این تیم اضافه نمی‌شود و دستیار رمضانی سرمربی این تیم نخواهد شد.

عباسی از حضور عادل محمداف مربی آذربایجانی به تیم سیاه جامگان خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169674

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر