2

نقش مدیران سابق در اوضاع استقلال و پرسپولیس/ رویانیان و فتح‌الله‌زاده هم مقصرند

  • کد خبر : 169712
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

هواداران استقلال و پرسپولیس این روزها حسابی از مدیرعاملان این دو تیم – طاهری و افشارزاده – شاکی هستند و این دو مدیر را عامل اصلی مشکلات تیم‌شان می‌دانند.

به گزارش بانک ورزش، استقلال و پرسپولیس سالیان سال است که مشکل مالی دارند و نمی‌توان تمام مشکلات را گردن طاهری و افشارزاده انداخت.
درست که این دو نیز مانند مدیران گذشته سرخابی‌ها مقصر هستند اما جو فوتبال ما همیشه علیه مدیرانی است که روی صندلی مدیریت نشسته‌اند. حالا دیگر کسی سیاسی، رویانیان، استیلی  و عابدینی را مقصر مشکلات امروز پرسپولیس نمی‌داند و استقلالی‌ها فتح الله زاده، آشتیانی و قریب را فراموش کرده اند.
آن روزهایی که فتح الله زاده بمب می‌ترکاند و قزل آلا صید می‌کرد هواداران برایش هورا می‌کشیدند اما نمی‌دانند امروز – طبق اسنادی که در اختیار افشارزاده است –  بیشتر بدهی‌های استقلال مربوط به زمان مدیریت فتح الله زاده است.
رویانیان پورشه و بی ام دبیلو را وارد معاملات ورزشی کرد و اکثر ستاره‌های فوتبال کشور را در این تیم جمع کرد که البته باز هم نتوانستند قهرمان لیگ برتر شوند و تنها بدهی‌هایی از زمان مدیریت او بر جا مانده است.
روز گذشته بود که میناوند با انتشار عکس رویانیان، به جای خالی او، عابدینی و هدایتی در این تیم اشاره کرد. سوالی که مطرح می‌شود این است که مگر این‌ها قبلا مدیرعامل پرسپولیس نبودند؟ غیر از این است که به خاطر بدهی‌های باقی مانده از زمان مدیریت آنهاست که پرسپولیس امروز بدهی چندین میلیاردی دارد؟
استقلال در آستانه کسر امتیاز به خاطر پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان خارجی‌اش قرار دارد اما کسی به یاد ندارد که رودریگو توزی در زمان مدیریت چه کسی پا به استقلال گذاشت و چرا آن زمان مبلغ قراردادش پرداخت نشد.
کسی به گذشته این تیم‌ها و مدیرانی که آمدند، میلیاردی هزینه کردند، بدهی سنگین به جا گذاشتند و رفتند، توجهی نمی‌کند و همین موضوع سبب می‌شود آنها سینه سپر کنند و مدیران فعلی را ناتوان جلوه دهند. در صورتی که مقصران اصلی چنین وضعیتی، مدیران قبلی هستند و مدیریت طاهری و افشارزاده را باید در آینده سنجید و دید که آنها هم راه قبلی‌ها را رفته‌اند یا برای اولین بار، توانستند بحران این دو تیم را مدیریت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169712

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر