2

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل

  • کد خبر : 169742
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی این روزها سرتیتر روزنامه ها شده است.

:به نقل از وب سایت اسرائیلی “تهران حیفا تل آویو” فرمانده سپاه قدس ایران، قاسم سلیمانی، همواره چهره کنجکاوبر انگیزی در رسانه های اسرائیلی به شمار می رود. این روزها تصاویر استثنایی وی سرتیتر روزنامه ها شده است.
به گفته رونن سولمون، محقق اطلاعاتی اسراییل و وبلاگر سایت «اینتالی تایمز -اطلاعات اخبار»: “من مطمئن هستم که سلیمانی با پوتین مخفیانه ملاقات کرده است. هدف اصلی ملاقات آنها، در مورد بحران فعلی سوریه بوده است. پس از برقراری جلسه فوق، سوریه سلاح های فراوانی مانند موشک های ضد تانک و … دریافت کرده است.

مدرک کشتی هایی که به سمت سوریه برای رساندن انواع سلاح به راه افتاده اند را در دست دارم. بنابراین در طی این جلسه برای فروش سیستم موشک های ضد هواپیما S-300، توافق نکرده اند. روسیه به طور مداوم محموله های سلاح به سوریه ارسال می کند. فراموش نکنید که تا به حال چندین افسر سوری که مسئول تحویل سلاح های فوق بوده اند، ترور شده اند. علاوه براین سلیمانی با وزیر دفاع و رئیس اطلاعات روسیه ملاقات کرده است”.

قاسم سلیمانی، بدون شک یک چهره بین المللی شناخته شده است. وی تجربه نظامی و عملیاتی اش را در جنگ بین ایران و عراق (دهه ۸۰) و فعالیت در حملات  متعددی علیه کشورهایی مانند اسراییل، ایالات متحده آمریکا، فرانسه و برخی از کشورهای عربی کسب کرده است. وی از اواخر دهه ۹۰ فعالیت خود به عنوان فرمانده نیروی قدس ایران را ادامه می دهد. نیروی قدس ایران مسئول پخش هزاران مبارز در کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان، یمن و برخی از کشورها در اروپا و آفریقا می باشد.

به گفته سولمون: “مطمئنا سلیمانی از رهگیری اسراییل یا آمریکا در حین پرواز در هراس است و به این دلیل پرواز با هواپیماهای معمولی و منظم مسارفربری که احتمال رهگیری آنها بسیار کم است را ترجیح می دهد. طبق مدارکی که در دست داریم، سلیمانی بخش مجزایی در هواپیما مانند بخش فرست کلاس را در دست دارد و پس از فرود هواپیما از قسمت جداگانه پیاده شده و بالافاصله سوار ماشینی که در انتظار وی است می شود.

اکثر پروازهای سلیمانی با «ماهان ایر» و کمتر از طریق «ایران ایر» صورت می گیرند. در عین حال، پرواز وی به سمت مسکو از طریق شرکت «ایران ایر» صورت گرفت؛ تنهاپرواز منظمی که از ایران به سمت مسکو فعال می باشد. ساعت شبانه این پرواز همچنین برای مخفی سازی هر چه بیشتر فعالیت سلیمانی  مناسب بود”.

سلیمانی همچنین در اوایل سال جاری برای شرکت در مراسم تشیع جنازه پسر «عماد مغنیه» به لبنان سفر کرد. وی در حین پرواز با هواپیمای «ایران ایر» جسد یکی از دوستان خود، ژنرال حدادی که طبق گزارش های خارجی توسط اسراییل ترور شد؛ را از لبنان به ایران بازگرداند. طبق گزارش های مختلف، سفر مذکور در واقع بهانه ای برای هماهنگی اقدامات نیروی «حزب الله» علیه اسراییل بوده است.

اما آنچه مطمئنا بر طبق گزارشات و تصاویر مختلف به طور واضح معلوم است، سلیمانی در پروازهای خود  راحت و مطمئن مشغول خواندن کتاب یا گفت و گو با دوستان خود است. لازم به ذکر است که سایر مسافران هواپیما از حضور سلیمانی و دیگر همکارانش در هواپیما آگاه نیستند. آیا سرانجام قاسم سلیمانی در انتخاب یکی از پروازهای خود اشتباه خواهد کرد؟ امر واضحی است که افراد بسیاری در انتظار یک اشتباه کوچک از وی می باشند.

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل

 

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل

 

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل

 

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل

منبع:جام نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169742

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر