3

حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم

  • کد خبر : 169863
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

وزیر راه و شهرسازی گفت:تعدادی از واحدهایی که ساخت آن‌ها آغاز و در حال انجام است فاقد متقاضی هستند که حدودا ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار واحد را شامل می‌شوند

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، درباره تهیه طرح مسکن اجتماعی و اجرای آن در کشور گفت: در همین ارتباط طرح جامع مسکن تهیه شده و هفته گذشته هم جلسه شورای برنامه‌ریزی مسکن را به منظور انجام یک برنامه ریزی صحیح و مشخص کردن چشم انداز حوزه مسکن در برنامه توسعه ششم را تشکیل دادیم که امیدواریم نتایج طرح جامع مسکن بخصوص مسکن اجتماعی در برنامه توسعه ششم انعکاس یابد.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در نشست خبری اخیر برای تکمیل پروژه های مسکن مهر افزود: بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر به اتمام رسیده و حدود یک و نیم میلیون واحد تحویل داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تعدادی از واحدهایی که ساخت آن‌ها آغاز و در حال انجام است فاقد متقاضی هستند که حدودا ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار واحد را شامل می‌شوند.

آخوندی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبی که بیان شد تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر باقی نمانده و پیشرفت فیزیکی واحدهای باقی مانده هم به طور میانگین بالای ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: سعی می کنیم بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر را در سال جدید و مابقی را در سال ۹۵ به اتمام برسانیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برای مسکن مهر شرایط گذاشتید بردارید بگذارید بدبخت بیچاره ها که شرایط ندارن بخرن نمونش خواهر منه که در به در دنبال خونست خونه سند دار نمی تونه بخره خونه مسکن مهر نمی تونه بخره برای اولی پول نداره برای دومی شرایط نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر