3

«رضا صادقی» برای خیریه خواند

  • کد خبر : 16989
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹

آخرین شب کنسرت‌های خیریه، با اجرای رضا صادقی در برج میلاد به اتمام رسید

کنسرت های خیریه برج میلاد پس از سه شب به اتمام رسید،محسن یگانه و بنیامین در شب های قبل اجرا کردند وشب آخر با اجرای رضا صادقی همراه بود.

به گزارش برنا به نقل از سایت موسیقی ما، آخرین شب کنسرت‌های خیریه، با اجرای رضا صادقی در برج میلاد به اتمام رسید تا مخاطبان موسیقی در سه شب متوالی شاهد هنرنمایی بهترین‌های موسیقی پاپ باشند. اما ماجرای شب آخر این برنامه با دو شب دیگر تفاوت‌هایی داشت و برخی غافلگیری‌های صادقی و اتفاقاتی که در پشت صحنه برنامه رخ داد، باعث شد شب آخر به نوعی برجسته‌تر از شب‌های قبل به نظر بیاید. همانند دو شب گذشته اوایل برنامه با تیزری از «مجید بهرامی» و نقش‌های با یاد ماندنی او شروع شد که پرویز پرستویی و بقیه هنرمندان در مورد او سخن گفته‌اند. در ادامه تیزری دیگر بروی پرده پخش شد که از تداوم این قبیل برنامه‌ها را با حضور خواننده‌هایی چون فرزاد فرزین، علی اصحابی، گروه سون و بقیه هنرمندان خیر می‌داد.

این کنسرت لحظه‌های ویژه‌ای هم داشت از مجری‌گری مهدی مدرس تا تقدیر از عوال دست اندرکار این کنسرت‌ها توسط پدر و مادر مجید بهرامی. مجری این مراسم که مهدی مدرس بود در ابتدای برنامه برای فروش گلهای نمادین به نفع مجید بهرامی زحمت زیادی کشید که این حرکت انسان دوستانه این خواننده خوب کشور جای تحسین داشت.

در «بک استیج» چه خبر است؟

تعداد بالای حاضرین در اتاق «بک استیج» بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آمد. محسن رجب‌پور دست به کار شد و با گفتن جمله: «به جز نوازنده‌ها و گروه همه بیرون!»، مقداری از این ازدحام کاست. گروه در حال صرف شام بودند و مهمانان یکی پس از دیگری از راه می‌رسیدند. صادقی با خوشرویی از تمام کسانی که سراغش می‌رفتند استقبال می‌کرد و همین باعث می‌شد تعداد داوطلب‌ها برای گرفتن عکس یادگاری یلحظه به لحظه بیشتر شود.

صادقی در حال نوشتن ترتیب قطعات اجرایی در برنامه است و هر لحظه قطعه‌ای جدید به ذهن‌اش می‌رسد و قبلی را خط می‌زند. همین باعث می‌شود که برگه مربوطه به شدت خط خطی شود و صادی با خنده ار اعضای گروه بخواهد که خودشان از روی آن بنویسند. ۱۵ قطعه در این برنامه اجرا خواهد شد و که «آغوش» اولین قطعه برنامه است و «وایسا دنیا» آخرین آن. دانستن لیست کنداکتور هم خوب است و هم بد. خوب از این لحاظ که می‌شود برای شنیدنن قطعه مورد علاقه برنامه ریزی کرد و بد هم از این لحاظ که به نوعی هیچ غافلگیری‌ای در شروع قطعات جدید سراغ آدم نمی‌آید.

مهمانان
سروش صحت، برزو ارجمند، یاحاکاشانی، بنیامین بهادری، نیما وارسته، مهدی مدرس و علی اصحابی از جمله هنرمندانی بودند که در در هر دو سانس برنامه صادقی در سالن حضور داشتند و صادقی به معرفی آن‌ها پرداخت.

نوبت که به اجرای آهنگ وایسا دنیا رسید بعد از چند ثانیه که گروه مشغول نواختن بودن رضا صادقی با اشاره دست به همه فرمان ایست داد و گفت: ما جنوبی‌ها هیچی تو دلمون نمیمونه و هر چی هست می‌گیم و الانم می‌خواهم بگویم بعد از مرگم فقط بنیامین حق دارد وایسا دنیا را بخواند چون می‌دونم فقط اون می‌تونه این آهنگو بخونه. این حرف صادقی باعث شد تا بنیامین ایستاده برای او دست بزند.

شروع برنامه
همه حاضرین در سالن از‌‌ همان ابتدا خواستار اجرای قطعات آلبوم جدید رضا صادقی بودند. قطعات آلبوم «دیگه مشکی نمی‌پوشم» که امسال در بازار موسیقی کشور منتشر شد و مورد توجه همه مخاطبان این خواننده هم قرار گرفت. ممنونم، لحظه، بی‌خداحافظ، جان دل، عاشقتم، چند قطعه ابتدایی برنامه بودند که صادقی با ارکس‌تر کامل به اجرای آن‌ها پرداخت.

بدون شک اجرای قطعه پر طرفدار «چراغا رو خاموش کن» نقطه عطف این برنامه می‌توانست باشد. قطعه‌ای که بدون شک جزو «هیت»‌های نیمه اول سال بود و همه جا شنیده شد. صادقی برای اجرای این قطعه ترفند جالبی داشت و از عوامل نور خواست تا نور سالن را کامل بگیرند و با گفتن: «چراغا رو خاموش کنیم؟» سالن را به هوا برد. این قطعه در تاریکی محض سالن و هنرنمایی نوازنده‌های گروه با تنظیمی جدید اجرا شد.

تو با منی، وایسا دنیا، فراموش و خرابم نکن هم از دیگر قطعاتی بودند که به اجرا در آمدند ولی «سرت سلامت» که یک قطعه تماما بندری بود چنان هیجانی را به سالن تزریق کرد که رضا دوباره و سه باره به و به اصرار تمام نشدنی مخاطبان‌اش به اجرای آن پرداخت تا برنامه شب آخر خیریه، شکوه وصف ناپذیری پیدا کند.
پس از آخرین باری که این قطعه ریتمیک اجرا شد صادقی با گفتن جمله: «کاری کردید که دیگه به ما کنسرت ندن!» بمب خنده را در سالن منفجر کرد.
صادقی و حسین خانی

صادقی در اواخر سانس اول رو به حضار جمله‌هایی را گفت که تامل برانگیز بود: «شاید دیگر در برنامه‌های زنده نتوانیم در خدمت آقای حسین خانی باشیم ولی ایشان حق بزرگی را بر گردن موسیقی کشور دارد. به افتخار مدیر برنامه‌های سابق مشکی پوشان…»!
تیم موفق اجرایی

معاونت هنری وزارت ارشاد و شرکت «اکسیر نوین» برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه در طول این سه شب واقعا سنگ تمام گذاشتند. نظم در ورودی و خروجی‌ها و راهنماهای خوش برخورد و رفتارهای معقولانه و محترمانه با حاضرین در سالن از جمله برگ برنده‌های تیم اجرایی این سه شب بودند که می‌تواند الگویی برای شرکت‌های بزرگ برنامه گذار در برج میلاد باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر