2

ظاهرا قرار نیست داستان تغییر مدیر و سرمربی در پرسپولیس تمام شود

  • کد خبر : 170120
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

«اگر بتوانیم یکی، دو گل به حریف مان در جام حذفی بزنیم از لاک دفاعی خارج و کار برای ما راحت تر خواهد شد.»

رضا شاهرودی در خصوص آخرین شرایط تیم راه آهن پیش از حضور در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: «تعطیلات اخیر برای راه آهن خیلی خوب است چرا که ما تمرینات مان را خیلی دیر شروع کردیم و در این فرصت توانستیم تمرینات تاکتیکی و بدنی مان را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام دهیم تا برای بازی جام حذفی آماده شویم. فردا با منطقه آزاد کیش بازی داریم و سه شنبه آینده در لیگ برتر با ملوان.»

مربی تیم راه آهن درباره حریف این تیم در جام حذفی بیان داشت: «تیم هایی که در این قبیل مسابقات به مصاف لیگ برتری ها می آیند می خواهند خیلی خوب بازی کنند و بیشتر روی بحث دفاعی تمرکز دارند. ما هم باید با حوصله با این تیم بازی کنیم و اگر بتوانیم یکی، دو گل بزنیم این تیم بازتر میشود و در واقع مشکل زدن گل او به این قبیل تیم هاست.»

بازیکن اسبق عضو تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ درباره بازی روز گذشته ایران با هند تصریح کرد: «این تیم ها برای ما حریف تمرینی هستند. بازی های اصلی تیم ملی در مراحل بعدی با عربستان، ژاپن و این قبیل تیم هاست. امیدوارم در نهایت بتوانیم به مرحله نهایی جام جهانی برسیم که این برای کل فوتبال ما ارزشمند است.»

مدافع اسبق پرسپولیس درباره این باشگاه و اتفاقات هفته های اخیر آن توضیح داد: «متاسفانه اعلام شماره حساب برای کمک به پرسپولیس حرکت چیپ و زننده ای بود که من اصلا نمی دانم منبع و منشا آن از کجا پیدا شد. البته هواداران پرسپولیس ابایی از کمک به تیم محبوب شان ندارند اما کلا کار، کار چیپی است. وزارت ورزش نباید اجازه دهد با شان و شخصیت باشگاه پرسپولیس بازی شود.»

شاهرودی تاکید کرد: «با این کارشان فضا را برای طرفداران تیم رقیب مهیا کردند تا پرسپولیس را به تمسخر بگیرند. کاری که انجام شد به شدت زشت و زننده بود.»

وی در این باره که گفته می شود ممکن است برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی منصوب شده و از پرسپولیس برود توضیح داد: «تیم این هفته ها خوب کار می کند. ما در بازی با ذوب آهن دیدیم که پرسپولیس حقش آن نتیجه نبود و در بازی با فولاد شرایط بهتر هم شد و فکر می کنم بازی به بازی وضعیت بهتر هم بشود.»

مدافع اسبق پرسپولیس اضافه کرد: «اما اینکه یک سرمربی جدید برای پرسپولیس بیاید در این برهه اصلا اتفاق خوبی نیست. چون نفر جدید تا بخواهد با بازیکنان چفت شود و کارش را آغاز کند باز هم تیم چند بازی را از دست می دهد. ظاهرا قرار نیست داستان تغییر مدیر و سرمربی در پرسپولیس تمام شود. بعد از بازی با فولاد هم دیدیم که پول بازیکنان را ندادند و به جای آنکه بازیکنان به آرامش دعوت شوند اعتصاب کردند و آن مسائل پیش آمد. حاشیه ها دست از سر پرسپولیس برنمی دارند.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر