2

پژوهشگاه شاخص پژوه چراغی روشن در عرصه علم است

  • کد خبر : 170897
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

حرف های زیادی در مورد این پژوهشگاه شنیده بودم و دلیل حضورم در این مرکز، رویکرد به علم و دانش در آن بوده است و به نظر من این مرکز علمی یک موسسه شریف است و رئیس آن نیز یک فرد اصفهانی است و مردم اصفهان نیز به زیرکی و زرنگی مشهور هستند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، دکتر اسماعیل آذر صبح امروزیک شنبه ۲۹ شهریورماه ۹۴ در مرکز نوآوری شاخص پژوه در تهران در جمع اساتید و دانشجویان و پژوهشگران پژوهشگاه شاخص پژوه، این پژوهشگاه را مرکزی معتبر و علمی دانست و گفت: حرف های زیادی در مورد این پژوهشگاه شنیده بودم و دلیل حضورم در این مرکز، رویکرد به علم و دانش در آن بوده است و به نظر من این مرکز علمی یک موسسه شریف است و رئیس آن نیز یک فرد اصفهانی است و مردم اصفهان نیز به زیرکی و زرنگی مشهور هستند.
وی پژوهشگاه شاخص پژوه را چراغی روشن در عرصه علم دانست و گفت: این مرکز علمی مسیر بسیار روشنی را برای بسیاری از دانشجویان و دانش پذیران فراهم کرده است.
استاد برجسته ادبیات و زبان فارسی در ادامه افزود: تدریس و تحصیل هر دو گوهری ارزنده هستند و جواهر هر استاد، کلام منبعث از سالها ممارست و تحقیق است و بهایی برای آن قابل تصور نیست، از طرف دیگر زمان هر دانش پذیری، ارزشمند است و پرداخت هزینه برای ادامه تحصیل و تدریس امری بدیهی و طبیعی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فراهم بودن فرصت های شغلی در کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که افراد توانمندی های لازم را دارا باشند، شرایط برای فعالیت و کار در کشور فراهم است.
آذر از جمله بیماری های جامعه امروزرا مدرک گرایی و اقبال به واژه دکتر و دکتری ها دانست و خاطرنشان کرد: مسئله پشتوانه علمی مراکز علمی مسئله ای مهم است و توجه صرف به مدرک بدون افزایش علم و دانش و شعور و درک بی فایده است.
این استاد دانشگاه به فلسفه خلقت گیتی و انسان پرداخت و گفت: ماموریت همه انسانها این است که خود را در محضر خدا ببینند که در این صورت، همه فعالیت های انسانها هدفمند پیش می رود.
وی با اشاره به معارف موجود در فرهنگ و شعر و ادبیات ایران ادامه داد: تمام شخصیت هایی که در اروپا رشد یافته اند، بر سر سفره ادبا و شعرای ما رشد یافته اند و فرهنگ غرب مدیون فرهنگ باستانی ایران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170897

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر