2

اقدامات انجام شده در پژوهشگاه شاخص پژوه مطلوب و قابل دفاع است

  • کد خبر : 170900
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

مراکز علمی بخش خصوصی در راستای سیاست های علم و فناوری نظام، زمینه کاری مساعدی را برای رشد و تعالی و کسب علم و دانش و انجام پژوهش فراهم کرده اند.

 

دکتر حسنعلی غیور در گفتگویی با تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانشجویان و علاقه مندان به کسب علم و دانش و تعالی، ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم برای توسعه علمی کشور را ضروری دانست و گفت: مراکز علمی بخش خصوصی در راستای سیاست های علم و فناوری نظام، زمینه کاری مساعدی را برای رشد و تعالی و کسب علم و دانش و انجام پژوهش فراهم کرده اند.
وی پژوهشگاه شاخص پژوه را از جمله این مراکز علمی دانست و گفت: این پژوهشگاه، با جذب اساتید برتر در رشته های مختلف و انتشار کتابهای متعدد که بعضا بیش از دانشگاه های معتبر کشور است و همچنین برگزاری سمینارها و نشست های متعدد، در راستای سیاستهای وزارت علوم حرکت کرده و در ابتدای راه فعالیت خود قرار دارد.
دکتر غیور ارزیابی عمکلرد این پژوهشگاه را نیازمند صرف زمان بیشتر دانست و گفت: با وجود برخی نگاه ها، هنوز دانشجویان چندانی از این پژوهشگاه فارغ التحصیل نشده اند که بتوان در مورد عملکرد آن ارزیابی و تحلیل دقیق داشت، ولی با این حال مدار وحرکت طی شده در این مدت کوتاه مطلوب بوده است.
وی بر ضرورت ثمر بخشی و نتیجه بخشی پژوهش ها و انتاج به یک بهره مفید برای جامعه تاکید کرد و گفت: دانش و پژوهش در کنار یکدیگر می توانند برای جامعه ثمر بخش بوده و مفید فایده واقع شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170900

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر