3

اعلام تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا

  • کد خبر : 171314
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می‌شود.

مجتبی علوی فاضل افزود: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان رشته های با آزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده اند می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه هر داوطلب در این مرحله می تواند ۲۰ رشته محل دانشگاهی به غیر از شهر تهران و مراکز استان انتخاب کند گفت: داوطلبان برای ثبت نام انتخاب رشته محل تکمیل ظرفیت به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.azmoon.org  مراجعه کنند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره داوطلبان رشته های با آزمون سراسری در گروه علوم پزشکی افزود: انتخاب شهر تهران و مراکز استان برای این داوطلبان امکان پذیر است.
علوی فاضل درباره داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و آزمون سراسری سازمان سنجش کشور مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت هستند.
وی افزود: جابه جایی محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که از چهارشنبه اول مهر آغاز شده است تا دوشنبه ششم مهر ادامه دارد که این جابه جایی شامل استان تهران و البرز نمی شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر