3

لغو ۹ برنامه روحانی در نیویورک/ درآمدزایی صنعت ارتباطات را بیشتر از نفت تعهد می‌کنم

  • کد خبر : 171488
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: متعهد می‌شوم که با صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمک بخش خصوصی سود بیشتری حتی از صنعت نفت کشور، نصیب ایران کنم.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی که برای شرکت در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل به همراه رئیس جمهور به آمریکا سفر کرده بود، در بازگشت از این سفر مستقیم از فرودگاه به نمایشگاه تلکام در تهران آمد تا در آخرین ساعات از آخرین روز نمایشگاه در تلکام ۲۰۱۵ حضور یابد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر خود از لغو ۹ برنامه مهم رئیس جمهور در نیویورک خبر داد و گفت: یکسری از برنامه‌ها روز دوشنبه نیمه‌کاره ماند و بازگشتیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در سازمان ملل تمام مسئولان کشورها حضور دارند و رئیس جمهور در هر دوره مدیرانی که مصلحت بدانند با خود همراه می‌کنند که امسال من و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری همراه ایشان بودیم.

وی افزود: در این سفر با مسئولان شرکت‌های ایرانی در خارج از کشور در موضوعات سرمایه‌گذاری در ایران، انتقال تکنولوژی و استفاده از همکاری‌ ایرانی‌های خارج از کشور مذاکره کردیم.

واعظی با بیان اینکه این دولت موضوع محیط زیست و توسعه پایدار را در اولویت جدی قرار داده است، گفت: رایزنی‌های هیأت ایرانی بسیار مفید بود و هیأت ایرانی حضور فعال داشت که در نتیجه در بیانیه پایانی اجلاس سازمان ملل نظرات ایران لحاظ شده بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بازدید از نمایشگاه تلکام خاطرنشان کرد: نمایشگاه تلکام به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه مخابرات کشور باید بیش از پیش گسترش یابد.

وی حضور ۸۰ شرکت از ۱۸ کشور را نشانه رشد تلکام دانست و گفت: در بازدید از غرفه‌های تلکام امسال شاهد بودم که غرفه‌داران نسبت به سال گذشته به شادابی رسیدند و گله‌گذاری‌هایی که از مشکلات داشتند، امروز کمتر شده است.

واعظی ادامه داد: سیاست دولت در حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار جدی است و معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات به صورت متمرکز و روزانه بر فعالیت‌ها و تقویت بخش خصوصی متمرکز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: متعهد می‌شوم که از طریق صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات سود بیشتری را حتی از صنعت نفت کشور نصیب ایران کنم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171488

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر