2

فرماندار رباط کریم خواستار برکناری رئیس اداره راه این شهرستان شد

  • کد خبر : 171802
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۴۷

در پی اقدام اخیر اداره راه و ترابری شهرستان رباط کریم نسبت به قلع و قمع کردن تابلوی خوش‌آمدگویی ورودی شهر، فرماندار این شهرستان در واکنشی خواستار برکناری و اخذ کلیه خسارت وارده را از وی شد.

علی بیگی در حاشیه مراسم بزرگداشت جان‌باختگان اخیر سرزمین منا در مسجدالنبی رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: جای تأسف دارد که یک مدیر دولتی بدون در نظر گرفتن سلسله مراتب اداری به‌طور خودسرانه اقدام به تخریب تابلوهای خوش‌آمدگویی شهر رباط کریم و تحمیل خسارات فراوانی به بیت‌المال در این شهرستان می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم وجود چنین مدیرانی در بدنه دولت تدبیر و امید را در حوزه راه و ترابری مضر دانست و بیان کرد: دولت تدبیر و امید با تمام توان در راستای خدمت‌گزاری شایسته در نقاط مختلف کشور گام برمی‌دارد اما وجود چنین مدیرانی بی‌تدبیری می‌تواند اهم این تلاش‌های ارزشمند دولت را در حوزه‌های مختلف زیر سئوال ببرد.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که با مدیران استانی صورت گرفته است، بنده مصرانه خواستار جبران خسارت بیت‌المال از هزینه شخصی و برکناری چنین مدیر خاطی در حوزه اداره راه و ترابری شهرستان رباط کریم شدم.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به اهمیت تابلوهای ورودی شهر نیز افزود: با توجه به موقعیت شهرستان رباط کریم به لحاظ هم‌جواری با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و نیز وجود بزرگراه‌های ارتباطی ریلی و جاده‌ای که این روزها ما شاهد تردد بیش از هزاران نفر از حجاج عزیزمان از مکه مکرمه از طریق این فرودگاه هستیم، اقدام اخیر اداره راه در خصوص تخریب تابلوها را می‌توان گمراهی مسافرین در حال تردد به این شهرستان تلقی کرد.

بیگی همچنین تأکید کرد: با وجود اینکه این مدیر خاطی به اموال بیت‌المال آسیب کلی وارد کرده است، باید برای جبران خسارت از هزینه شخصی صرف کنیم و اجازه نخواهیم داد که وی بخواهد از اموال بیت‌المال در اداره راه تأمین خسارت کند.

نماینده عالی دولت در پایان متذکر شد: به جد پیگیر این اقدام هستیم تا وی از هزینه شخصی سریعاً جبران خسارت کند و پس از آن اخراج وی از این شهرستان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر