1

واکنش ستاره پرحاشیه استقلال به فحاشی هواداران

  • کد خبر : 171837
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر باشگاه نمی‌تواند مشکلم را حل کند، رضایت‌نامه‌ام را بدهد.

تسنیم/کرار جاسم درباره مشکلاتی که با استقلال دارد، واکنش هواداران استقلال و بازیکنان به غیبت‌های او در تمرینات و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* داستان اختلافت با باشگاه استقلال به کجا رسید؟

به خدا از این شرایط خسته شدم. هواداران استقلال در صفحه اینستاگرام من، ناسزا می‌گویند ولی نمی‌دانند که منزلی در ایران ندارم. بازیکن خارجی به چه دلیلی به ایران می‌آید؟

* برای پول.

دقیقا. من زن و بچه دارم و باید سرپناهی داشته باشم که زندگی کنم. ۳ ماه و نیم است که در هتل زندگی می‌کنم و خودم خرج هتل را داده‌ام. هوادار این مسائل را نمی‌داند و به من ناسزا می‌‌گوید. این کارها زشت است. پدرم می‌گوید اگر قرار است این گونه به تو فحاشی کنند، به ایران نرو.

*چه تصمیمی قرار است بگیری؟

اگر باشگاه نمی‌تواند مشکلم را حل کند، رضایت‌نامه‌ام را بدهد. شنیده‌ام که عنوان می‌کنند کرار امسال پول گرفته و نباید اعتراض کند. بله، من ۲۵۰ میلیون تومان پول گرفتم که بخشی از آن برای طلب سال گذشته و ۱۱۷ میلیون برای مالیاتم بود. در واقع امسال هیچ پولی نگرفته‌ام، در صورتی که سایر بازیکنان ۳۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. به من خودرویی داده‌اند که سند ندارد و در حاضر حاضر در پارکینگ است. وقتی نه سوئیچ دارم و نه سند، چطور صاحب ماشین هستم؟ فقط بلد هستند بگویند کرار پول گرفته است.

* انتقادات زیادی به رفتارها و حواشی تو در استقلال شده و گفته می‌شود تو به جای اینکه در تمرینات حضور داشته باشی برای شکار به نجف رفته‌ای.

کاری به این حرف‌ها ندارم و هر فردی این صحبت‌ها را مطرح کند، اهمیتی به آن نمی‌دهم. من یک بازیکن خارجی‌ام و برای پول به ایران آمده‌ام. ۶،۷ بازی گذشته اما هیچ پولی نگرفته‌ام. در حاضر در تهران هستم و منتظرم ببینم باشگاه چه کار خواهد کرد. اگر اقدامی صورت نگیرد، مجبور هستم به فدراسیون و فیفا شکایت کنم.

من استقلال و هوادارانش را دوست دارم ولی هوادار به من پول نمی‌دهد، بلکه باشگاه باید پول دهد. به خدا از این شرایط خسته شده‌ام و نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنم. هم قراردادم مشکل دارد و هم منزلم.

* اما هواداران  اعتقاد دارند تو پولکی هستی و به استقلال اهمیت نمی‌دهی؟

اصلا به چه دلیلی من به ایران آمده‌‌ام؟ مگر غیر از این است که برای پول آمده‌ام؟ شاید پرویز مظلومی و هواداران حق داشته باشند ولی من هم مشکلات خودم را دارم.

* مسعود معینی عضو هیئت مدیره استقلال را می‌شناسی؟

نه.

* او که عضو هیئت مدیره باشگاه است گفته کرار دنبال حواشی است و بازی خوبی هم برای استقلال انجام نداده است.

من ۳ بازی در این فصل محروم بودم. اگر پولم داده شود، اعصابم آرام باشد و آن وقت خوب بازی نکردم معینی می‌تواند هر چیزی به من بگوید. شاهرخ سبک‌دست اسپانسر باشگاه من را مسخره کرده و هر روز می‌گوید برو فلان بنگاه ماشینت را بگیر. در صورتی که ماشین نه سند دارد نه کلید.

*بازیکنان استقلال گفته‌اند که پول نگرفته‌اند.

همه بازیکنان استقلال به غیر از من و مگویان ۲۰،۳۰، درصد قراردادشان را گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171837

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر