3

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه شیامن چین

  • کد خبر : 171894
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۰۹

تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه شیامن چین در مراسمی به امضای روسای دوطرف رسید.

تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه شیامن چین در مراسمی با حضور محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونان وی و چانگ شی ژو رئیس دانشگاه شیامن امضا شد.

در ابتدای این دیدار اخباری در سخنانی به معرفی جایگاه منحصر به فرد و تخصصی دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه آموزش های مهارتی و تربیت تکنسین پرداخت. وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است، نقش این دانشگاه در تامین نیروی متخصص مورد نیاز بازار کار را بسیار کلیدی خواند.

وی با اشاره به مشخصات نظام آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و وسعت این دانشگاه بر اهمیت نقش این دانشگاه در اقتصاد ایران تاکید کرد.

فارس/رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با توجه به سوابق و جایگاه علمی دانشگاه شیامن و نیز ظرفیت های بالای دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری متقابل بین دو دانشگاه بسیار اهمیت داشته و امیدواریم امضای این تفاهم نامه آغاز خوبی برای همکاری های علمی گسترده آینده باشد.

در ادامه چانگ شی ژو رئیس دانشگاه شیامن در سخنانی فعالیت‌های بین المللی، سوابق و جایگاه علمی دانشگاه شیامن در چین را تشریح کرد.

شایان ذکر است دانشگاه شیامن چین یکی از دانشگاه‌های برتر و جامع این کشور با حدود ۹۵ سال سابقه فعالیت است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر