1

پرسپولیس با هانی نوروزی قرارداد ۳ ساله ببندد

  • کد خبر : 171913
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: «من آدمی هستم که داغ جوان دیده‌ام و هنوز عزادار برادرم مهدی هستم ولی ماجرای هادی و بچه‌های او برایم به‌شدت زجرآور است.»

جواد کاظمیان که یکی از دوستان صمیمی هادی نوروزی بود، همچنان در شوک پرواز شماره ۲۴ است.

جواد که یکی، دو فصلی نیز در رختکن درفشی‌فر کنار هادی می‌نشسته و همبازی او بوده، پیشنهاد جالبی به باشگاه پرسپولیس می‌دهد که بدون شک می‌تواند قابل توجه باشد: «با هانی نوروزی قرارداد سه‌ساله ببندید.»

اظهارات کاظمیان را در ادامه می خوانید:

* حتما می‌دانی که می‌خواهیم با تو در مورد دوست صمیمی‌ات هادی نوروزی صحبت کنیم.

– شما می‌دانید که من پیش از ماجرای هادی برادر ۲۰ ساله‌ام را از دست دادم. جدا از برادرم مهدی، پسرعموی ۲۰ ساله‌ام که فوتبال هم بازی می‌کرد، درگذشت. با اینکه تجربه از دست دادن این جوانان ۲۰ ساله را داشتم اما هنوز به‌شدت تحت تاثیر ماجرای هادی نوروزی هستم. هنوز شوکه‌ام و باورم نمی‌شود که هادی ما را ترک کرده.

* چطور از این ماجرا باخبر شدی؟

– صبح روز پنجشنبه یکی از ماساژورهای پرسپولیس این خبر را در صفحه اینستاگرامش گذاشته بود. وقتی این پست را دیدم سریعا با او تماس گرفتم ولی او تلفنش را جواب نداد، به همین دلیل به قاسم عبدالصمدی، مسوول تدارکات پرسپولیس زنگ زدم و او این ماجرا را تایید کرد.

* تا جایی که به‌خاطر داریم یکی، دو فصلی با هادی همبازی بودی.

– بله، من و هادی یک‌سال و نیم همبازی بودیم و در رختکن درفشی‌فر هم کنار هم می‌نشستیم و لباس عوض می‌کردیم. درست است که ما ایرانی‌ها مرده‌پرست هستیم و بعد از هر اتفاقی در مورد آن صحبت می‌کنیم، اما اگر این ماجرا را هم کنار بگذاریم، باید به شما بگویم که هادی خیلی پسر خوبی بود و به جرات او یکی از پاک‌ترین فوتبالیست‌های ما بود.

* جالب اینکه شما هم‌پست هم بودید.

– بله. با اینکه هم‌پست بودیم در رختکن کنار هم می‌نشستیم و خیلی هم با هم رفیق بودیم. جالب اینکه قرار بود ما دو تا کاشته‌ها را بزنیم و هر وقت در زمین کاشته‌ای به دست می‌آمد، هادی کوتاه می‌آمد تا من آن ضربه را بزنم. در فوتبال این جور چیزها کمتر پیش می آید و به همین دلیل است که مرگ هادی تا این حد برای من دردآور است. من آدمی هستم که داغ جوان دیده‌ام و هنوز عزادار برادرم مهدی هستم ولی ماجرای هادی و بچه‌های او برایم به‌شدت زجرآور است. وقتی هانی را می‌بینم، دلم کباب می‌شود.

* احتمالا هانی با تو ارتباط خوبی دارد.

– شما شک نکنید که هانی در مدرسه پز بابایش را می‌دهد. هر بار که هادی را نشان می‌دادند و یا عکسش را چاپ می‌کردند، این بچه کیف می‌کرد و عکس پدرش را به هم‌کلاسی‌هایش نشان می‌داد. اما فکر می‌کنید حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ امروز هانی با چه کسی به تمرین می‌رود؟ او اکثر روزها همراه هادی بود. یا هادی او را به تمرین می‌برد یا هانی به همراه پدرش به تمرین پرسپولیس می‌آمد… در مورد دختر کوچک هادی هم که اصلا نمی‌شود صحبت کرد.

* حتما تو هم از هادی خاطره‌های زیادی داری؟

– بله، دارم ولی ترجیح می‌دهم در مورد آن صحبتی نکنم. متاسفانه هر بار که یک چهره معروف فوت می‌کند خاطره‌ها و مصاحبه‌های چاپ‌نشده‌ای از او منتشر می‌شود که در نوع خودش خیلی جالب است. من از هادی خیلی خاطره دارم ولی ترجیح می‌دهم که در مورد آن صحبتی نکنم. به جای ماجرای خاطره لطفا از طرف من یک پیشنهاد را منتشر کنید!

* چه پیشنهادی؟

– به عنوان یک پرسپولیسی و کسی که سال‌ها پیراهن این تیم را به تن کرده، دوست دارم تا به باشگاه پرسپولیس یک پیشنهاد بدهم. مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که حق و حقوق هادی نوروزی را پرداخت می‌کنند. دست‌شان درد نکند اما مگر می‌شود حق و حقوق هادی را طبق قراردادش پرداخت نکرد؟ اینکه کار مهمی نیست! پیشنهاد من این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس یک قرارداد را به صورت سمبلیک با هانی نوروزی به مدت حداقل سه‌سال ببندند تا بدین نحو بتوانند کمک خرج خانواده کاپیتان‌شان باشند. شما شک نکنید که یکی، دو هفته دیگر همه می‌روند و این زن و بچه هادی هستند که باقی می‌مانند. آنها تازه وقتی سرشان خلوت شود، می‌فهمند که چه اتفاقی برای‌شان افتاده. از شما و دوستان‌تان که دست به قلم هستید خواهش می‌کنم تا این پیشنهاد را به‌خاطر هادی منتشر کنید. باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس آنقدر خرج و مخارج دارد که اجرا کردن این پیشنهاد مشکلی را ایجاد نمی‌کند. تا جایی که من می‌دانم هادی در طول هشت سالی که در پرسپولیس بوده، پول زیادی نگرفته است. اگر قرار باشد که خانواده هادی را در این شرایط ول کنیم، قطعا آنها روزهای سختی را پیش‌رو خواهند داشت. پس با توجه به این موضوع از مسئولان باشگاه می‌خواهم که برای آرامش و رفاه خانواده کاپیتان‌شان چنین کاری را انجام دهند.

* وضعیت پرسپولیس را با توجه به ماجرای نوروزی چطور می‌بینی؟

– بدون شک بچه‌ها روزهای سختی را پیش‌رو خواهند داشت… فکر می‌کنم تا یکی، دو هفته همه بچه‌ها درگیر این ماجرا باشند و کسی نتواند به خوبی تمرین کند. من امیدوارم که بچه‌ها برای شادی روح هادی نوروزی و شادی هواداران‌شان بازی‌های خوبی را انجام دهند تا پرسپولیس از این وضعیت خارج شود. راستی دوست دارم که از چند نفر تشکر کنم.

* از کی؟

– در مراسم هادی یک اتفاق جالب افتاد. برانکو در مراسم هادی شرکت کرد، اشک ریخت و همراه بچه‌ها بود. خودتان می‌دانید که خارجی‌ها خیلی این‌جوری نیستند و به همین دلیل دیدن برانکو در آن شرایط برایم تازگی داشت. از برانکو تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتواند هر چه زودتر پرسپولیس را جمع و جور کند. جدا از برانکو باید به سهم خودم از محسن بنگر و رضا نورمحمدی تشکر کنم. محسن و رضا برای برگزاری مراسم خیلی زحمت کشیدند. آنها دوستان هادی و بزرگ‌ترهای پرسپولیس هستند و در این مراسم نشان دادند که حق رفاقت و بزرگ‌تری را می‌توانند ادا کنند.

* برنامه‌ جواد کاظمیان برای فوتبال چیست؟

– فعلا که بازی نکرده‌ام… با توجه به اتفاقی که برای هادی افتاد، حتی نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171913

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر