1

۱۰شهر جدید در کشور ساخته می شود

  • کد خبر : 171982
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۲

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ساخت ۱۰ شهر جدید در دستور کار است که بخشی از کار پیش رفته است.

 

10 شهر جدید در ایران ساخته می‌شودمحسن نریمان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، اظهار کرد: ۱۰شهر جدید که ساخته می شود با استفاده از سرمایه های خصوصی تامین اعتبار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تصریح کرد: بر اساس پیش بینی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، انتظار می رود این شرکت بتواند برای پروژه های معرفی شده سرمایه ای بالغ بر ۱۸میلیارد یورو جذب کند.

نریمان ادامه داد: بخش عمده ای این سرمایه برای ایجاد نسل دوم شهرهای جدید در مناطق جنوبی کشور مانند حاشیه خلیج فارس، دریای عمان، بند جاسک و چابهار جذب می شود.

معرفی ۵۰ پروژه جدید
وی درباره معرفی ۵۰پروژه از سوی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی بیان کرد: این پروژه ها در حوزه مسکن سازی و محلی سازی در شهرهای جدید بهارستان، گلبهار، هشتگرد و غیره است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اظهار کرد: تلاش شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید بر این است که برای حوزه های گردشگردی، تفریحی، ورزشی و واحدهای تجاری سرمایه جذب کند.

توسعه خطوط ریلی
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: توسعه خطوط ریلی بین شهرهای جدید و شهر مادر از دیگر بسترهای آماده جذب سرمایه های خارجی است.

وی افزود: در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، اعتباری برای تکمیل یا مقاوم سازی مسکن مهر جذب نمی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر