1

تصمیم جالب بازیکن سابق پرسپولیس: از نیم فصل دوم ۲۴ می پوشم

  • کد خبر : 171991
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۴

مدافع سابق پرسپولیس گفت: «آقا هادی اگر اراده می کرد چون کاپیتان و بزرگ تر تیم بود می توانست هر شماره پیراهنی را بر تن کند.»

میثم حسینی که این فصل در سیاه‌جامگان توپ می‌زند، در حرکتی جالب تصمیم گرفت از نیم فصل دوم شماره‌ی پیراهن خود را به ۲۴ تغییر دهد تا به‌نوعی یاد هادی نوروزی که هم استانی او هم است را زنده نگه داشته‌باشد.

حسینی گفت: «حال مان بدجوری گرفته. هادی آقا و بامعرفت بود. خیلی سربزیر بود و کاری به کار کسی نداشت. فکر نمی کنم هیچ کس خاطره بدی از او داشته باشد. او شخصیت بالایی داشت و رفتنش بسیار غم انگیزه و ناراحت کننده بود.»

وی افزود: «من بچه نوشهر هستم و آقا هادی هم اهل بابل و روستای کپورچال. شاید ما به همین واسطه ارتباط عاطفی داشتیم و بعضا هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. این سخت ترین روزهایی است که سپری می کنیم. رفتن هادی نه تنها قلب اهالی فوتبال که دل همه را به درد آورده است.»

حسینی ادامه داد: «من فکر می کنم همه ایرانی ها که برنامه ۹۰ را دیدند، گریستند. حتی آنهایی که آقا هادی را نمی شناختند و اصلا اهل فوتبال نیستند از این ضایعه ناراحت و متاثر شدند. با باشگاه صحبت کردم و انشاالله نیم فصل دوم شماره ۲۴ تیم را بر تن خواهم کرد و این گونه در تیم خودمان یاد آقا هادی را زنده نگه داریم.»

مدافع سابق پرسپولیس همچنین گفت: «فکر نمی کنم سازمان لیگ و آقای تاج در این مورد خاص اگر قانون دریافت پول وجود دارد بخواهند آن را حتما اعمال کنند. با این وجود اگر لازم باشد هر مبلغی را حاضرم خودم شخصا پرداخت کنم اما ۲۴ را به یاد هادی بپوشم. آقا هادی اگر اراده می کرد چون کاپیتان و بزرگ تر تیم بود می توانست هر شماره پیراهنی را بر تن کند. اما او شماره شناسنامه اش ۲۴ بوده و شاید مشیت الهی بوده که او تصمیم گرفته پیراهن دیگری را بر تن نکند و حتی گفته بوده ۲۴ را جاودانه می کند. مسئولان باشگاه به این نکات دقت کنند. اینها نکاتی است که یک دنیا حرف دارد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر