1

یک بازیکن دیگر استقلال در آستانه جدایی قرار گرفت

  • کد خبر : 172005
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

مهاجم آلبانیایی که قرار بود در استقلال آقای گل لیگ امسال شود حالا با عملکرد ضعیفش احتمالا در نیم فصل کنار گذاشته خواهد شد.

عملکرد ایوان پروپجیچ هنوز نظر مثبت کادر فنی استقلال را جذب نکرده است. وقتی او به استقلال آمد و در اولین تمرین این تیم شرکت کرد، همه عکاسان و خبرنگاران را مشتاق کرد که تمرین او را از نزدیک تماشا کنند. چون آنها تعریف و تمجید های کادر فنی استقلال از این مهاجم آلبانی را شنیده بودند.

اما حالا و با گذشت ۷ هفته از لیگ، پروپجیج آن چیزی که باید نشان نداده است. البته فراموش نشود که او در چند بازی اول استقلال به دلیل مشکلات به وجود آمده درباره نقل و انتقالات حضور نداشت.

بعد از آن که با هزار امید و آرزو مجوز بازی گرفت چندان برای تیمش مفید نبوده و معمولا مظلومی از او به عنوان یک بازیکن جانشین آن هم در دقایق پایانی استفاده می کند.

پروپجیچ در بازی جام حذفی مقابل شهرداری سمنان برای آبی ها بازی کرد و اتفاقا دو گل زد و پس از آن بازی گفت: «می خواهم آقای گل لیگ برتر ایران شوم.»

اما حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که کادر فنی آبی ها عملکرد این بازیکن را نپسندیده و احتمالا در نیم فصل او را کنار خواهند گذاشت. جالب است همین کادر فنی قبل از شروع فصل از پروپجیچ یک ستاره ساخته بود اما حالا انگار خیلی از خرید خود راضی نیستند.

این حرف و حدیث ها باعث شده تا زمزمه جدایی مهاجم آلبانیایی استقلال در این روز ها به گوش برسد. بعید به نظر می رسد با وجود این اخبار، پروپجیچ برف ایران را هم ببیند.

بی شک با جدایی این بازیکن از استقلال، شاهکار آبی ها در خرید بازیکنان خارجی تکمیل خواهد شد.

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر