3

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی، برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی تراکنش

  • کد خبر : 172322
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

اولین کارگاه تخصصی بانکداری الکترونیک( ITE ) ، در ایران ، توسط آلمان و مالزی روز پنجم و ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می شود .

به گزارش افق و نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، در راستای توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک اقدام به حضوری گسترده و پر قدرت در نخستین نمایشگاه تخصصی ITE ، کرده است .

خوارزمی در این نمایشگاه که روز دوشنبه۴ آبان ماه شروع شده و لغایت ششم به پایان خواهد رسید ، به معرفی محصولات و خدمات نوین خود در حوزه بانک داری الکترونیک ، IT پرداخته و با به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات خود گام تازه ای در دنیای دیجیتال برداشته و حرف جدیدی برای مشتریان خود دارد .

 

شایان ذکر است در روز دوم این نمایشگاه ، اولین کارگاه تخصصی معرفی سیستم GEMOS جهت مدیریت یکپارچه اجزاء تشکیل دهنده در هوشمند سازی ساختمان ( BMS) به مشتریان، به صورت آنلاین و حضوری در سالن اصلی نمایشگاه ، توسط شرکت معتبر elasoft  آلمان آموزش داده می شود ؛ همچنین لازم به ذکر است دومین کارگاه تخصصی آموزش بانکداری نوین در روز آخر نمایشگاه ، مورخ سوم آبان ماه نود و چهار ، با نام کارگاه بانکداری دیجیتال ، در سالن اصلی نمایشگاه توسط شرکت معتبر cedar plus کشور مالزی برگزار خواهد شد.

شرکت خوارزمی مقدم بازدید کنندگان محترم در اولین نمایشگاه تخصصی تراکنش ITE ، را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوستان گفتگو تهران ، گرامی میدارد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172322

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر