3

حضور «دستگاه چک پذیر» برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی تراکنش

  • کد خبر : 172324
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

اولین نمایشگاه تخصصی بانکداری الکترونیک ITE ، چهارم آبان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تخصصی تهران ، واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می کند .

به گزارش افق و نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، در راستای توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و گسترش خدمات سلف سرویس بانکی در تمامی شعب ، اقدام به طراحی و تولید سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه «تمام اتوماتیک دریافت چک» به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته کرده است .

از خصوصیات اصلی این دستگاه می توان به ارائه سرویس اتوماتیک دریافت چک(کلرینگ) به مشتریان بانک ها، بدون انتظار در نوبت خدمات بانکی شعب ، همچنین قابلیت نصب در تمامی شعب بانک ها (به صورت ۲۴ ساعته) و دریافت چک در هر ساعت از شبانه روز ، اشاره کرد .

شایان ذکر است امکان انتخاب رنگ دلخواه بدنه دستگاه ، مطابق با رنگ سازمانی بانک ، همچنین امکان نمایش انیمیشن تبلیغاتی در مواقعی که دستگاه در حالت آماده به کار قرار دارد ، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است .

شرکت خوارزمی مقدم بازدید کنندگان محترم در اولین نمایشگاه تخصصی تراکنش ITE ، که چهارم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در بوستان گفتگو تهران برگزار می گردد ، راگرامی میدارد و از شرکت هایی که در زمینه IT فعالیت می کنند ، به طور رسمی دعوت به عمل می آورد تا از جدیدترین دستاورد خود در حوزه بانکداری الکترونیک بازدید نمایند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172324

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر