2

باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از حمید استیلی اعلام کرد.

  • کد خبر : 17236
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۳

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) در محل باشگاه تشکیل شد. جمشید زارع قائم مقام این باشگاه که خود در این نشست حضور داشت، پیرامون آنچه در این جلسه رخ داد، گفت: با تصمیم و تدبیر آقای رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه و […]

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) در محل باشگاه تشکیل شد.

جمشید زارع قائم مقام این باشگاه که خود در این نشست حضور داشت، پیرامون آنچه در این جلسه رخ داد، گفت: با تصمیم و تدبیر آقای رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه و در پی جلسه ای که روز یکشنبه با حمید استیلی سرمربی تیم داشتند، مقرر شد اعضای تیم گرد هم آمده تا درباره عوامل شکست تیم پرسپولیس در کرمان بحث و تبادل نظر صورت گیرد و عوامل درگیر در فضایی دوستانه دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کنند. این هم اندیشی به جهت پیشبرد اهداف باشگاه که همانا ارتقاء سطح تیم و افزایش رضایتمندی هواداران است صورت گرفت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: برخلاف شایعات این نشست نه احضار بود و نه اولتیماتوم، بلکه یک دعوت برای فضایی دوستانه بود که آقایان علی پروین و محمد پنجعلی نیز در این جلسه حضور یافتند تا از دانش و تجربیات آنها بهره لازم برده شود.

جمشید زارع تصریح کرد: در این جلسه گزیده هایی از فیلم بازی، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در نهایت جمع بندی همه صحبت های مطرح شده آن بود که کلیه اعضای تیم با همدلی و اقتدار آماده بازی با تیم صدرنشین نفت تهران شوند.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی بر خلاف تمام شایعات منتشر شده، باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از حمید استیلی سرمربی این تیم اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر