2

برگزاری مراسم معارفه سرپرست فدراسیون کاراته

  • کد خبر : 173211
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون کاراته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان امروز یکشنبه ۳ آبان ماه در محل دفتر این فدراسیون برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، صبح امروز (یکشنبه) مراسم معارفه سید حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون کاراته در محل فدراسیون و با حضور احمد گواری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیونها، سیروس احمدی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر عملکرد وزارت ورزش و جوانان، عشرت شاه محمدی و احمد شقاقی، نواب رئیس و محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست احمد گواری با تقدیر و تشکر از تلاشهای علیرضا سمندر گفت: کاراته یکی از فدراسیون های پر جمعیت و دارای خانواده بزرگ است که سبکهای متعددی را تحت پوشش خود دارد و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در آینده به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به موفقیت کاراته در بازیهای آسیایی اخیر گفت: در مسیر المپیکی شدن کاراته باید از تمام پتانسیل موجود استفاده کرد ضمن اینکه با توجه به جمعیت زیادی که در این رشته فعال هستند، قطعاً راضی نگه داشتن همه کار دشواری است.

گواری خاطرنشان کرد: تغییرات گاهی سبب خیر خواهد شد و اینبار با تشخیص دکتر گودرزی و دکتر سجادی قرعه بنام جناب طباطبایی افتاد. امیدوارم با کمک همه کسانی که می‌توانند به او کمک کنند شاهد به حداقل رسیدن اختلافات در کاراته باشیم.

در ادامه این جلسه سید حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون کاراته در ابتدای صحبتهای خود ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله حسین از وزارت ورزش به خاطر اعتماد مجدد به خود تشکر کرد و گفت: در این مدتی که در کاراته هستم امیدوارم بتوانم منشاء اثرات مثبت باشم که این میسر نمی‌شود مگر با همدلی و وفاق همه اعضای کاراته.

وی گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا شرایط کاراته روز به روز بهتر شود و با حمایتهایی که وزارت انجام خواهد داد به اهدافمان در این رشته ورزشی برسیم.

طباطبایی در پایان ضمن تشکر از دکتر گودرزی و دکتر سجادی تصریح کرد: بر خود لازم می دانم از جناب آقای سمندر که سالها در کاراته زحمات زیادی کشیده‌اند، تشکر کنم.

در ادامه عشرت شاه محمدی و احمد شقاقی نواب رئیس و محمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون ضمن خیرمقدم به طباطبایی، برای وی و کاراته آرزوی موفقیت کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر