0

کواکبیان: مخالفت با برجام مخالفت با نظام است

  • کد خبر : 173544
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری، با بیان این که هرگونه مخالفت با برجام در شرایط کنونی به نوعی مخالفت با نظام است، گفت: با توجه به تایید برجام از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین فرد در کشور مخالفت ها با اجرای برجام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

مصطفی کواکبیان در نشست خبری در محل دفتر حزب مردمسالاری خراسان رضوی در مشهد افزود: در شرایط کنونی اجرای برجام است که مهم و تعیین کننده است و باید بدانیم در هر زمان خطر و تهدید نفوذ بیگانگان در کشور بوده و هست بنابراین در حال حاضر دلواپسی برای اجرای مطلوب برجام نداریم.

ایرنا/این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اجرای مطلوب وکامل برجام ۳۰ درصد مشکلات کشور را حل می کند، تاکید کرد: برجام مهمترین نقش را در برداشته شدن تحریم ها دارد و از آن به بعد را باید با تلاش و نیز اجرای اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات پیش برویم.

وی تاکید کرد: تحریم ها مانع پیشرفت کشور بوده است اما علت همه مشکلات اقتصادی نبوده است .

وی در بخش دیگری افزود: کاندیداهای حزب مردم سالاری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی رده بندی می شوند. کاندیداهای طلایی افرادی هستند که همه شرایط لازم کاندیداتوری را برخوردار و در عین حال عضویت حزب مردم سالاری را پذیرفته باشند. کاندیداهای نقره ای افرادی هستند که اصلاح طلبند اما عضو حزب دیگری غیر از حزب مردم سالاری هستند. در نهایت با توجه به این در مناطقی به علت نبود افراد اصلاح طلب دارای شرایط به افرادی که اصولگرای معتدل هم باشند ،به دلیل اینکه از حضور افراد افراطی جلوگیری کنیم ،نیز حمایت خود را تسری می دهیم که این افراد کاندیداهای برنزی ما هستند.

وی بیان کرد: مهمترین راهبرد حزب مردم سالاری در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم است و خوشبختانه تا کنون هیچ یک از احزاب خلاف این اصل حرکتی نداشته اند.

دبیر کل حزب مردم سالاری بیان کرد: هنوز تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را نگرفته ام اما در صورتی که منشاء اثر باشیم، ثبت نام موثر است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه راه اندازی نهضت ثبت نام را برای کاندیداتوری مجلس دهم قبول ندارم، بیان کرد: قانون شرایطی را برای کاندیداها مشخص کرده و هر کس که وارد میدان می شود بایداین شرایط را برای تایید صلاحیت و حضور در انتخابات داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی افزود: تصور نمی کنم اصلاح طلبان بخواهند با ریاست فعلی مجلس شورای اسلامی یعنی لاریجانی ائتلافی داشته باشند و البته خود وی نیز بیشتر گرایش به هماهنگی با اصولگرایان دارد ضمن اینکه در شورای هماهنگی اصلاح طلبان در زمینه ائتلاف با وی هیچ بحثی مطرح نشده است.

وی افزود: شنیده ام که اصل حضور ناطق نوری نیز در انتخابات پیش رو منتفی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173544

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر