1

منصوری: مذاکرات ربطی به استکبارستیزی ندارد

  • کد خبر : 173749
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

یک کارشناس سیاسی با بیان اینکه حرکات مبارزاتی ملت ایران در طول این سال‌ها کاهش پیدا نکرده به تلاش‌ها برای کم‌رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم به این سادگی مسیر فکری خود را تغییر نمی‌دهند.

فارس:  جواد منصوری معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت ضد استکباری مردم ایران در روز ۱۳ آبان اظهار داشت: حرکت مردم ایران به رهبری امام و در رأس آن روحانیون از اوایل دهه ۴۰ و با عنوان نهضت اسلامی آغاز شد و در ادامه با فراز و فرود زیاد بالاخره در سال ۵۷ به پیروزی رسید.
منصوری تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت،‌ پیام اصلی این حرکت احیای اسلام واقعی و مبارزه با سلطه خارجی اعم از شرق و غرب و تاکید بر استقلال کشور در دفاع از اسلام و حقوق مسلمین بود که این حرکت همچنان ادامه دارد.
معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی تحت تحولات مقطعی و کوتاه مدت و خارجی و داخلی قرار نمی‌گیرد افزود: آنچه بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاده در ادامه راهی بوده که به انقلاب منتهی می‌شود و آن هم مقاومت مقابل جریان‌هایی است که بخواهند با استقلال،‌ آزادی و منافع ملت ما مقابله کنند.
وی ادامه داد: آنچه در سال‌های اخیر تحت عنوان مذاکرات و اختلاف با برخی کشورهای غربی داشته‌ایم، ربطی به انقلاب اسلامی و مواضع آن ندارد و امروز اگر امام زنده بودند همچنان سخنان ۴ آبان سال ۴۳ مدرسه فیضیه که جهان اسلام را به مقابله با آمریکا دعوت کردند، تکرار می‌کردند چرا که اصول انقلاب تغییری نکرده و ما همچنان در مقابل ظلم و شرک و نفاق ایستاده‌ایم.
وی با بیان اینکه حرکات مبارزاتی ملت ایران در طول این سال‌ها کاهش پیدا نکرده است به تلاش‌ها برای کم‌رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: مردم ما آگاهی‌های لازم را دارند و به این سادگی مسیر فکری خود را تغییر نمی‌دهند.
منصوری در پایان یادآور شد: نگاه اکثریت مردم به دیدگاه رهبری است و حتی دشمنان نیز این مسئله را می‌دانند لذا این حرف‌ها و تحلیل‌ها مبنی  بر کاهش روحیه استکبارستیزی راه به جایی نمی‌برد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر