1

مسئولان پنجره نفوذ دشمن به کشور را باز کرده‌اند

  • کد خبر : 173960
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

امام جمعه مشهد گفت: نه تنها در فضای هسته‌ای، بلکه در عرصه‌های سیاسی نیز گاهی اوقات برخی افراد فضایی درست می‌کنند که بگویند خبری نیست و اتفاقی نیفتاده، اما باید مردم را متوجه کرد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی دقایقی پیش در دیدار با خانواده شهدای شهید احمدی‌روشن، شهید تهرانی‌مقدم و شهید همدانی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، با بیان اینکه شهدا سرمایه ما هستند، اظهار کرد: ما در سایه شهیدان اهداف نظام و انقلاب را ادامه می‌دهیم و این شهیدان در زمان حیات‌شان نیز حضور اثرگذاری در پیشبرد اهداف نظام داشته‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان وظیفه احیای راه شهدا را بر دوش ما سنگین می‌کند که ما باید با حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه اتکا به قدرت پشت پرده شهدا داریم، خطاب به خانواده شهید تهرانی‌مقدم گفت: این شهید بزرگوار در تمامی عرصه‌های عملیاتی فردی نمونه بود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به وضعیت حجاب در هتل‌های شهر مشهد اظهار کرد: در بین هتل‌های مشهد، تنها دو هتل ولایت و محمد رسول‌الله(ص) مشکلات بی‌حجابی و اختلاط زن و مرد را ندارند و هتل محمد رسول‌الله تنها هتلی بود که بنده برای افتتاح آن رفتم.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ‌یک از ابعاد انقلاب نباید دچار عقب‌گرد شویم، بیان کرد: شهدا ما را به نقطه اوجی رساندند که امروز شاهد آن هستیم اما تمام تلاش آمریکا این است که ما را به عقب برگرداند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر حتی یک قدم به عقب برگردیم دشمن به هدف خود می‌رسد و تمام ملت‌هایی که پشت سر ما راه افتاده‌اند سر جای خود متوقف می‌شوند و این همان چیزی است که آمریکا به دنبال آن است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه عقب‌گرد ما تمام جریان‌ها را متوقف می‌کند، تبیین کرد: دشمن به دنبال این است که جریان‌های انقلابی را در عرصه‌های مختلف استکبارستیزی و سیاسی متوقف کند.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: یکی از مظلومیت‌های مقام معظم رهبری این است که موضوع استکبارستیزی را درک می‌کنند و می‌دانند که چقدر مسئله استکبار به ضرر و زیان کشور است.

وی یادآور شد: اگر مقام معظم رهبری برخی موارد را می‌پذیرد، به امید این است که ما در مسیری که می‌رویم و یا از راهی دیگر به قله موفقیت دست پیدا کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم شهدا همواره ما را یاری کنند، تشریح کرد: تشیع جنازه شهدای غواص و شهید همدانی بزرگترین حرکتی بود که ما از آن بهره‌برداری کردیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به خانواده شهدا گفت: وجود امثال شما پشت سر مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد و شما پشتوانه قوی برای انقلاب هستید که باعث دلگرمی مردم می‌شوید.

وی در ادامه چنین توضیح داد: اما متأسفانه ما در برخی موضع‌گیری‌ها شاهد هستیم برخی مسئولان در مسائل نظام کارهایی انجام می‌دهند که جای تأسف دارد.

فارس/امام جمعه مشهد با هشدار نسبت به خطر نفوذ دشمن در کشور، افزود: راه برای نفوذ دشمن باز شده، اما امیدواریم آنان در مسیر انقلاب نفوذ نکنند.

خطیب جمعه مشهد متذکر شد: مسئولان پنجره را به روی دشمن باز کرده‌اند و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند که در مذاکرات ابتدا باید آنها تعهدات را انجام بدهند، اما متأسفانه مسئولان ۷۰ درصد مقدمات را انجام داده و پس از آن سعی داشتند مردم را آرام کنند تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان تصریح کرد: نه تنها در فضای هسته‌ای، بلکه در عرصه‌های سیاسی نیز گاهی اوقات برخی افراد فضایی درست می‌کنند که بگویند خبری نیست و اتفاقی نیفتاده، اما باید مردم را متوجه کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر