4

حامد حدادی به تیم ملی حفاری پیوست

  • کد خبر : 17437
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۰۹

سرمربی تیم بسکتبال ملی حفاری اهواز گفت: حامد حدادی بسکتبالیست ملی پوش کشور برای مدت ۷۵ روز به تیم ملی حفاری پیوست. غفور کامروا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حامد حدادی بسکتبالیست ارزنده ای است که وجود آن برای هر تیمی غنیمت است به همین دلیل وی قبل از حضور در لیگ حرفه […]

سرمربی تیم بسکتبال ملی حفاری اهواز گفت: حامد حدادی بسکتبالیست ملی پوش کشور برای مدت ۷۵ روز به تیم ملی حفاری پیوست.

غفور کامروا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حامد حدادی بسکتبالیست ارزنده ای است که وجود آن برای هر تیمی غنیمت است به همین دلیل وی قبل از حضور در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا این فرصت را داشت که برای دو ماه و ۱۵ روز در اختیار یک تیم ایرانی باشد.
وی افزود: با این شرایط ما باب مذکراه را با این بازیکن اهواز گشودیم و موافقت وی را برای حضور در تیم خود برای ابتدای فصل لیگ برتر باشگاه های بسکتبال کشور جلب کردیم.

کامروا تصریح کرد: این بازیکن ساعت ۱۵ روز سه شنبه قرارداد خود را با باشگاه ملی حفاری ثبت کرد و از همین امروز تمرینات خود را با تیم ما آغاز کرد که امیدواریم حضور این بازیکن شاخص بسکتبال کشور بتواند باعث تقویت روحیه بازیکنان تیم در آستانه آغاز رقابتهای بسکتبال امسال باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ملی حفاری تاکید کرد: قرارداد حدادی با ملی حفاری زمانی به پایان می رسد که لیگ برتر در آستانه حضور در پلی آف است و شرایط تیم ما به یک ثبات مناسبت رسیده است.

کامروا همچنین از حضور علی دورقی دیگر بازیکن خوزستانی در تیم بسکتبال ملی حفاری خبر داد و گفت: از میان ۱۱ بازیکنی که در لیست ما هستند تنها یک بازیکن غیر خوزستانی وجود دارد که این موضوع نگاه جدی ملی حفاری برای سازندگی در بسکتبال خوزستان را می رساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر